LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Diefstal Oxxio
-
Re: Diefstal Oxxio
In dat geval kan ik U van dienst zijn.
Dit zijn zaken waarmee ik dagelijks mijn tijd verdoe.
Mail mij via: [email protected]
Dan ontvang ik U mail op het juiste adres alwaar ik alle benodigde apparatuur voorhanden heb en een snelle afhandeling kan realiseren.
Hier zijn geen kosten aan verbonden.
Dit zijn zaken waarmee ik dagelijks mijn tijd verdoe.
Mail mij via: [email protected]
Dan ontvang ik U mail op het juiste adres alwaar ik alle benodigde apparatuur voorhanden heb en een snelle afhandeling kan realiseren.
Hier zijn geen kosten aan verbonden.
Het ongelooflijke is gebeurd. Ik heb een afrekening vandaag ontvangen. Gedateerd op 27 januari en gebaseerd op meterstanden van 12 juni 2005 (een maand later dan de meteropname).
De (geschatte) meterstanden kloppen redelijk en de berekende teruggave eveneens.
Nu is natuurlijk nog het wachten op de feitelijke terugboeking, want pas als het geld op mijn rekening staat ben ik gerustgesteld. Ook moet ik nog goed bekijken wat er gebeurt met de mededeling dat ze de teruggave verrekenen met de openstaande rekeningen, omdat ik Oxxio op voorhand heb laten weten geen enkele boete te accepteren.
Ben benieuwd.
De (geschatte) meterstanden kloppen redelijk en de berekende teruggave eveneens.
Nu is natuurlijk nog het wachten op de feitelijke terugboeking, want pas als het geld op mijn rekening staat ben ik gerustgesteld. Ook moet ik nog goed bekijken wat er gebeurt met de mededeling dat ze de teruggave verrekenen met de openstaande rekeningen, omdat ik Oxxio op voorhand heb laten weten geen enkele boete te accepteren.
Ben benieuwd.
Gefeliciteerd!
En dat zonder hulp van Chanmaster, neem ik aan
Maar .... je bent er inderdaad nog niet, helaas.
Je hebt in ieder geval, met de nota in de hand, wel een vordering op ze.
Nu maar hopen dat ze in de tussentijd niet failliet gaan (zoals Chanmaster volgens nog zeer geheime informatie meldde.).
Kan je alsnog achteraan in de rij aansluiten.
Succes.
Banzai.
En dat zonder hulp van Chanmaster, neem ik aan
Maar .... je bent er inderdaad nog niet, helaas.
Je hebt in ieder geval, met de nota in de hand, wel een vordering op ze.
Nu maar hopen dat ze in de tussentijd niet failliet gaan (zoals Chanmaster volgens nog zeer geheime informatie meldde.).
Kan je alsnog achteraan in de rij aansluiten.
Succes.
Banzai.
Heb nu ook geld op mijn rekening gekregen, maar wel onder aftrek van een fors bedrag. (waarschijnlijk een optelsom van openstaande nota's en BOETES) Zonder specificatie is dat moeilijk te controleren.
Omdat de boetes onrechtvaardig zijn heb ik besloten voorlopig mijn maandtermijn te blijven storneren.
Heb overigens (eindelijk) telefonisch contact gehad met Intrum Justitia, waaruit bleek dat zij mijn dossier reeds in december hadden gesloten. Nu verdenk ik Oxxio ervan, dat zij door ineens wel met een jaarafrekening te komen alsnog willen incasseren, omdat zij op onduidelijke wijze van alles verrekenen. Zoals het er momenteel uitziet krijg ik pas bij de volgende afrekening zicht op hun handelen en we weten allemaal hoelang dat kan duren.......
Omdat de boetes onrechtvaardig zijn heb ik besloten voorlopig mijn maandtermijn te blijven storneren.
Heb overigens (eindelijk) telefonisch contact gehad met Intrum Justitia, waaruit bleek dat zij mijn dossier reeds in december hadden gesloten. Nu verdenk ik Oxxio ervan, dat zij door ineens wel met een jaarafrekening te komen alsnog willen incasseren, omdat zij op onduidelijke wijze van alles verrekenen. Zoals het er momenteel uitziet krijg ik pas bij de volgende afrekening zicht op hun handelen en we weten allemaal hoelang dat kan duren.......
OXXIO heeft het blijkbaar wél moeilijk, maar is net Big Brother. Ik werd
twee uur geleden door ze thuis gebeld (ondanks het ''filter'' als je
begrijpt wat ik bedoel). Men wist dat ik bij NUON zit (bevalt me wel niet,
maar dat terzijde), en of ik dus maar even bij hen wilde komen als
klant.
Nou, ik ben oud en wijs genoeg zelf te bepalen wanneer ik overstap en ook
naar welke leverancier. Daar heb ik OXXIO niet voor nodig. O ja, ze
stuurden mij al eerder ook ongevraagd per TPG Post reclame toe.
ik ga me afvragen of het kabinet er wel verstandig aan heeft gedaan
deze bedrijfstak te liberaliseren: De consument/afnemer wordt lastig gevallen en kan straks(??) door alle electriciteitsmasten het bos niet meer
zien.
twee uur geleden door ze thuis gebeld (ondanks het ''filter'' als je
begrijpt wat ik bedoel). Men wist dat ik bij NUON zit (bevalt me wel niet,
maar dat terzijde), en of ik dus maar even bij hen wilde komen als
klant.
Nou, ik ben oud en wijs genoeg zelf te bepalen wanneer ik overstap en ook
naar welke leverancier. Daar heb ik OXXIO niet voor nodig. O ja, ze
stuurden mij al eerder ook ongevraagd per TPG Post reclame toe.
ik ga me afvragen of het kabinet er wel verstandig aan heeft gedaan
deze bedrijfstak te liberaliseren: De consument/afnemer wordt lastig gevallen en kan straks(??) door alle electriciteitsmasten het bos niet meer
zien.
-
Oud genoeg misschien!
Wijs genoeg wordt je vanzelf als je dit forum frequent bezoekt.
Laat je niet misleiden, kies voor wat jij wil.
Chanmaster
Wijs genoeg wordt je vanzelf als je dit forum frequent bezoekt.
Laat je niet misleiden, kies voor wat jij wil.
Chanmaster
Mmmmm, ik weet niet wat ik er eigenlijk van moet denken. Wij zijn sinds 2 jaar klant bij Oxxio, betalen €50,-- per maand (expres wat hoger) en krijgen nu €598,-- retour (wel een afrekening over 2 jaar, dat moet ik erbij vermelden).
Lees mijn dagboek op
http://www.dse.nl/~lammert/Ecom.htm
Uiteindelijk ben ik er van af geraakt.
Succes
http://www.dse.nl/~lammert/Ecom.htm
Uiteindelijk ben ik er van af geraakt.
Succes
-
Net zolang storneren dat je quitte staat en dan overstappen. Heb ik ook gedaan.
wat een opluchting;keurig alles geregeld ,en het klopt nog ook .had al 2 voorschotbedragen van 245 euro betaald en dat is netjes van het bedrag van de jaarrekening afgetrokken [over twee jaar ] het restje is automatisch afgeboekt en klopt ook .ga nu 50 euro per maand betalen aan voorschotten en dat klopt ook redelijk.nu afwachten wat de afrekening 2005\2006 ons gaat brengen,want er is de laatste 7 maanden flink gerommeld met de voorschotten ,maar heb alles goed op papier staan ,en elke maand schrijf ik de meterstanden op .mij naaien ze geen oor meer aan.valt me trouwens op dat het rustiger word op het forum ,zou er eindelijk verbetering komen???ze mogen dan denken dat ze grote jongens zijn [met forse salarissen] maar we hebben geleerd en de klanten gaan beter opletten en dat is toch de beste controle blijkbaar.er word al genoeg aan de gewone mens verdiend en wij krijgen geen bonussen van onze bazen hoor ,alleen maar minder en niet meer.we blijven allert !!!!
het valt mij op dat energie.com hetzelfde adres en postbusnr. hanteerd als Oxxio en ook die de boer weer,die zit ook bij oxxio ,misschien dom van mij ,maar klopt dit???zelfs de mails en reactisch zijn identiek aan die van mij van oxxio .allemaal standaard mailtjes van een en hetzelfde bedrijf blijkbaar.geen wonder dat ze het dan niet meer weten en er een zootje van maken.hoeveel energiebedrijfjes zitten er wel niet onder postbus 108 in leusden?? wel handig voor als er een failliet gaat!!!!
Energiebedrijf.com, evolta, durion zijn alledrie samen opgegaan in Oxxio.