LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DTE score card

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
flappie
Berichten: 817
Lid geworden op: 08 dec 2004 18:01

DTE score card

Ongelezen bericht door flappie »

De DTE score card van het 4e kwartaal is al een een tijdje uit je kan hier mee de energie leveringsbedrijven vergelijken met o.a. tijdigheid van versturen van facturen etc.

http://www.dte.nl/images/Scorecard%20vi ... -83843.pdf

LET op formaat is in PDF.

voor uitleg over de score card.

http://www.dte.nl/nederlands/vragen_en_ ... recard.asp

jimmie
Berichten: 218
Lid geworden op: 25 jan 2006 11:19

Re: DTE score card

Ongelezen bericht door jimmie »

opvallend dat alleen de 'gevestigde' bedrijven essent en nuon naast nutsmaas (onderdeel van essent?) de enigen zijn met alleen maar zwarte cijfers....

zelfs de favoriet van banzai laat steken liggen :)

Banzai
Berichten: 297
Lid geworden op: 13 dec 2005 02:07

Re: DTE score card

Ongelezen bericht door Banzai »

@jimmie:

Het kan erger.
Wat dat betreft zouden Oxxio, Cogas, Intergas en NRE bij de wet verboden moeten worden.:D

Banzai.

CCC-agent
Berichten: 311
Lid geworden op: 23 dec 2005 22:03

Re: DTE score card

Ongelezen bericht door CCC-agent »

is "het kan erger" een excuse dat je zou accepteren als het een van de grote bedrijven gaat?

lijkt me niet

Banzai
Berichten: 297
Lid geworden op: 13 dec 2005 02:07

Re: DTE score card

Ongelezen bericht door Banzai »

@CCC-agent:

Heb jij het overzicht wel goed bekeken?

Banzai.

CCC-agent
Berichten: 311
Lid geworden op: 23 dec 2005 22:03

Re: DTE score card

Ongelezen bericht door CCC-agent »

yep

zo te zien gaan verhuis en switch nota's niet zo goed
ja, er zijn ergere leveranciers, en ik heb nooit gezegt dat greenchoise het slecht doet
ik heb alleen gezegt dat nuon het beter doet
(ik had deze cijfers een paar weken geleden al gezien)

Ook ben ik niet tevreden met de cijfers van nuon
we scoren een 98% correct afgehandeld cijfer
dit betekend 2% fout

2% van 3 miljoen klanten is toch nog 60.000 klanten en daar nemen we dan ook geen genoegen mee
op dit moment heeft nuon een nieuwe werkwijze ingevoerd die voor het oplossend vermogen van het CCC wonderen moet doen.
de doelstelling is 99.5 % en ik hoop dit terug te zien in de eerst volgende scorecard

kom er nog maar eens op terug als deze uit is

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: DTE score card

Ongelezen bericht door Chanmaster »

CCC-agent, 100% lijkt mij een utopie, U niet?

CCC-agent
Berichten: 311
Lid geworden op: 23 dec 2005 22:03

Re: DTE score card

Ongelezen bericht door CCC-agent »

ja 100% staat op de lijst bij een aantal bedrijven en om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een systeem gezien dat op zo'n grote schaal gee fouten maakt

maar bijna geen fouten lijkt me wel mogelijk

maar ik kan niet over andere bedrijven oordelen in hun werkwijze, ik heb daar geen inzicht in
over nuon kan ik wel wat zeggen en we zijn hier blij mee maar nog niet klaar
het kan nog beter

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: DTE score card

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Wij ook niet hoor maar daar hebben wij ook geen problemen mee.
Het is wel lastig wanneer er verschillen optreden in het betalingssysteem bij verificatie.

Gesloten