Hallo
Sinds vorig jaar zijn wij overgestapt op stroom van Durion. Daarover en over de facturen hebben we op zich geen klachten.
Maar sinds enkele maanden wordt er ineens ook door Durion voor de levering van GAS geld afgeschreven van onze rekening.
Direct heb ik gevraagd hoe dat kan. En verzocht een kopie van het contract dat ik voor de levering van gas zou hebben ondertekend te zenden OF een kopie/weergave van de voicelog waarin aangegeven wordt dat wij ook van Durion gas willen betrekken.
Na ruim 3 maanden, diverse telefoontjes en tientallen mailtjes heb ik alleen maar de reactie gekregen dat het verzoek bij de betreffende afdeling is neergelegd en of ik nog 'even geduld' wil hebben. Dat geduld is, dat zult u begrijpen, inmiddels meer dan op.
Daarbij komt dat wij ongeveer een jaar geleden op zoek gegaan zijn naar een huis in Almere, juist in het gedeelte waar GEEN gasleidingen liggen. We zouden dus wel uitkijken om gas te laten leveren aan een adres waar wij dus geen gebruik van die brandstof maken.
Hoe komen we in hemelsnaam van die spookafschrijvingen van Durion af en het liefst helemaal van Durion af???
Zijn er meer mensen die op deze manier door Durion aan het lijntje worden gehouden?
Of heeft u ook een dergelijke ervaring met Durion?
groeten
Ko
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Durion en gas?
Re: Durion en gas?
Het is onmogelijk om van Durion af te komen. Lees mijn bericht onder 'energieleveranciers' onder 'eva23'.
Vandaag te zien op Omroep Zeeland Nieuws:
De toezichthouder op de energiemarkt,
DTe, heeft energiebedrijf Durion een
boete opgelegd van 220.000 euro.
Volgens DTe werft Durion op oneerlijke
en misleidende wijze klanten. Vorig
jaar maart benaderde Durion
telefonisch mensen in Zeeland. Daarbij
werd de indruk gewekt dat ze door
Delta werden gebeld en een korting
kregen aangeboden. De DTe tike het
bedrijf toen al op de vingers maar er
bleven klachten binnen komen over
Durion
De toezichthouder op de energiemarkt,
DTe, heeft energiebedrijf Durion een
boete opgelegd van 220.000 euro.
Volgens DTe werft Durion op oneerlijke
en misleidende wijze klanten. Vorig
jaar maart benaderde Durion
telefonisch mensen in Zeeland. Daarbij
werd de indruk gewekt dat ze door
Delta werden gebeld en een korting
kregen aangeboden. De DTe tike het
bedrijf toen al op de vingers maar er
bleven klachten binnen komen over
Durion
Eindelijk!!!!!
Dus mensen, nu ook al je klachten doorgeven aan Dte, OOK van Energiebedrijf.com en Evolta
Misschien zijn we dan binnenkort verlost van deze oplichters
Dus mensen, nu ook al je klachten doorgeven aan Dte, OOK van Energiebedrijf.com en Evolta
Misschien zijn we dan binnenkort verlost van deze oplichters