LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DURION ENERGIE

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
malik

DURION ENERGIE

Ongelezen bericht door malik »

ik werd s'avonds onder het avondeten benaderd door Durion een telefoniste die een verhaal ophing over groene energie die goedkoper was dan mijn huidige leverancier. ok luisteren en ze vertelde me dat dit gesprek werd opgenomen ok ze zou me een envelop sturen met de prijzen enz.enz. en inderdaad de envelop kwam maar in die week heel weinig tijd dus bleef hij liggen. verbaasd was ik dan ook dat ik twee weken later een brief kreeg waarin stond dat ik voor 2 jaar klant was bij durion en allerlei andere onzin, daarna gelijk een email gestuurd dat dit onmogelijk was omdat ik nergens voor getekend had. de envelop was zelfs nog dicht, volgens de mevr. was ik telefonisch akkoord gegaan en had niet gereageerd. :twisted: ik heb daarna een brief geschreven naar de directie omdat dit moest en werd uit het bestand gehaald., gelukkig
:?: maar een week later begon pas echt goed het gezeur er werd 67.27 van mijn bankrekening gehaald dus ik ontplofte gebeld en moest zelf bij de bank mijn geld storneren. gedaan en daarna kreeg ik het geld terug. een week later een brief dat er niet genoeg geld op mijn rekening stond zodat ze de termijn betaling erniet af konden halen weer bellen boos natuurlijk. ze zouden het regelen. ga ik s'avonds een internet betaling doen zie ik dat ze maart ook er afgehaald hebben :evil: dus weer bellen gedreigd met een advokaat, met radar en kassa. ze zouden het in orde maken maar intussen was ook mijn eneco verandert in net beheer ook wel van eneco maar ik betaal ook nog iedere maand gewoon eneco energie levering dus dubbelop. het bedrag is weer gestorneerd en geblokkeerd dus geen geld meer dus denk ik dat ik nu wel deurwaarders aan de deur zal krijgen. maar ik geef niet op. DUS NEEM NIET ONDER ETENSTIJD DE TELEFOON OP JE KRIJGT ER SPIJT VAN GELOOF ME. ivonne lammering rotterdam

Gast

Re: DURION ENERGIE

Ongelezen bericht door Gast »

ga naar je bank en laat het rekening nummer van hun blokkeren.
Zodra ze weer geld van je afhandig maken,krijgen ze een bericht dat ze geen geld van je rekening mogen afhalen omdat je ze geblokkeerd hebt.

gerritje

Ongelezen bericht door gerritje »

Weet je, Eigenlijk is het veel beter om de bedragen terug te laten boeken door je bank, want hierdoor krijgt Durion/Evolta/Energiebedrijf.com meer administratie te verwerken en daardoor meer werk, en heb je kans dat je de boel van binnenuit kunt opblazen. Als ze eenmaal verzuipen in het werk wordt het een nog grotere rotzooi dan het nu al is, en kunnen de instanties ingrijpen, waardoor Durion/Evolta/Energiebedrijf.com misschien door zijn eigen doen op de fles gaat. OPGELOST.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten