hallo ik heb een groot probleem wij hebben energie van durion maar ik heb het proberen met opzegging maar daar zijn problemen over zo als.
aan getekkende brief wordt geen respons op gegeven.
het stop zeggen via internet heb ik gedaan maar ik wil hem uit printen maar het systeem van durion geblokkerd.
je kan het wel uit printen maar de redenen word vast gehouden dus ze kunnen dat is geen wettelijke brief of kopie.
maar we hebben naar twee maanden naar de reaktie van internet we ge lijk een email terug gekregen maar daar in stond we hebben je mail gekegen en het word afgehandelt en u krijgt een brief toe ge stuurt.
maar dit is nu al een maand geleden en ik weet dat ze wetelijk zijn verplicht binnen 2 weken te reageren.
maar wie kan mijn helpen en wat moet ik doen dan.
vriendelijke groet corina
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] durion opzeggen
Re: durion opzeggen
Wij zien zeer vaak problemen bij het opzeggen van een contract van Durion. Het is namelijk zo ( ik weet niet zeker of het nog steeds zo is is maar tot een maand geleden nog wel) dat alle Nederlandse energie leveranciers, zijn aangesloten op een centraal computer systeem. Het ECH genoemd. Via dit systeem kunnen leveranciers onder elkaar nagaan of er een contract aanwezig is en tot wanneer er een contract is.
Durion is/was echter niet aangesloten op dit computersysteem, waardoor er vaak problemen ontstaan bij een overstap terug naar de eigen leverancier. De eigen leverancier kan niet nagaan of er een contract is en de aanmelding bij de eigen leverancier duurt dan ook vaak veel langer.
Wat betreft eventuele klachten, deze kunt u natuurlijk neerleggen bij de consumentenbond, maar er is nog een organistatie de DTE, en zij handelen ook geschillen af tussen leverancier en consument. De adres gegevens van de DTE kunt u vinden op www.dte.nl
Zo heeft Durion onlangs een boete gekregen van de DTE.
Durion is/was echter niet aangesloten op dit computersysteem, waardoor er vaak problemen ontstaan bij een overstap terug naar de eigen leverancier. De eigen leverancier kan niet nagaan of er een contract is en de aanmelding bij de eigen leverancier duurt dan ook vaak veel langer.
Wat betreft eventuele klachten, deze kunt u natuurlijk neerleggen bij de consumentenbond, maar er is nog een organistatie de DTE, en zij handelen ook geschillen af tussen leverancier en consument. De adres gegevens van de DTE kunt u vinden op www.dte.nl
Zo heeft Durion onlangs een boete gekregen van de DTE.
ik dank je wel je heb mij weer verder geholpen hoor
Ze hebben bij Durion-Evolta-energiebedrijf.com-Oxxio het antwoordnummer verborgen, anders zou je elke dag één of meer opzeggingen kunnen opsturen. Dan reageren ze best vlot, want dat kost hen geld. Misschien leest een medewerker van TPG-post dit wel en kan hij intern kijken welk antwoordnummer voor deze bende is gereserveerd.......
Laat het hier aub weten, dan kunnen we tenminste iets. Tenslotte is een antwoordnummer niet geheim toch?
Laat het hier aub weten, dan kunnen we tenminste iets. Tenslotte is een antwoordnummer niet geheim toch?
stuur het gewoon naar het oude adres
kijk maar eens op http://www.antwoordnummer.nl
Dan vind je evolta in ieder geval er tussen staan.
kijk maar eens op http://www.antwoordnummer.nl
Dan vind je evolta in ieder geval er tussen staan.
Ja maar dan kunnen ze weer zeggen dat oxxio het niet heeft gekregen
Dus moet je Oxxio hebben, en die kun je (nog) niet vinden
Dus moet je Oxxio hebben, en die kun je (nog) niet vinden