LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DURION

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Annie Schouten

DURION

Ongelezen bericht door Annie Schouten »

Na de negatieve berichten omtrent Durion had ik ook de neiging om direct het contract te ontbinden bij ontvangst. Maar door een goede telefonische aanmelding heb ik mijn vertrouwen in Durion gehouden. Ik ga inderdaad minder betalen en mijn schoonzoon heeft gecontroleerd op Greenprices en inderdaad het klopt! ik betaal wel niet de laagste energiepremie van Nederland maar ik betaal minder. (De slager zegt ook niet dat een kilo biefstuk een straat verderop goedkoper is hoor!)

Ik ben dus wel zeer netjes geholpen door een man die nog uitdrukkelijk zei "ik verplicht u tot niets, u hoeft natuurlijk niet de korting te gebruiken als u er niet achter staat maar ik mag u daar wel voor aanmelden"

Durion heeft niets met de NUON te maken, dat is in de telefonische aanmelding tot overdrevens toe benadrukt. (werd eerst niet in de mondelinge overeenkomst vermeld) en ook het feit dat ik een overeenkomst aan zou gaan was me zeer duidelijk!

Ik geef toe dat een bedrijf als Durion aanzet kan geven tot een verkoop die niet meer plezierig is maar blijkbaar zijn er dus ook mensen met goede morele waarden.

En laten we vooral niet vergeten dat vuile stroom in verhouding veel goedkoper is om te maken en dat NUON, ENECO en ESSENT ons nu in en het verleden veel te veel hebben laten betalen.

Het oligopolie van de grote maatschappijen slinkt en ik betaal minder!
Durion bedankt.

Gast

Re: DURION

Ongelezen bericht door Gast »

Je bent ook wel een muts om weer een nieuw topic te starten, ook positieve reactie's kan je kwijt op de bestaande topics.............

Gesloten