LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Durion
Durion
Ik roep alle mensen op om hun machting[incasso) in te trekken van durion t/m alles die de mensen bedonderen,laat ze maar een rekening sturen.
U bent de baas en niet deze bedrijven die de mensen bedonderen,ga terug na het oude systeem,betalen als het klopt,dat geld ook voor de OZB van de gemeentens.
L.L.van Schijndel
U bent de baas en niet deze bedrijven die de mensen bedonderen,ga terug na het oude systeem,betalen als het klopt,dat geld ook voor de OZB van de gemeentens.
L.L.van Schijndel
Re: Durion
ben ik alleen bang dat je niet meer voor een duppie op de eerste rang kan zitten en dat is nu net waarvoor mensen voor durion kiezen!
(Als ze natuurlijk bewust voor Durion gekozen hebben)
Een complete incasso afdeling runnen kost natuurijk ook niet niks!
(Als ze natuurlijk bewust voor Durion gekozen hebben)
Een complete incasso afdeling runnen kost natuurijk ook niet niks!
laat durion de touwtering krijgen, wat een schijt bedrijf.
al 6 maanden probeer ik ze duidelijk te maken dat ik van hun geen energie wil. en steeds lukt het niet, of mag dit niet lukken.
nu betaal ik dubbel. kan iemand er iets aan doen?
van mij part een uitzending op tv............
groeten mark
al 6 maanden probeer ik ze duidelijk te maken dat ik van hun geen energie wil. en steeds lukt het niet, of mag dit niet lukken.
nu betaal ik dubbel. kan iemand er iets aan doen?
van mij part een uitzending op tv............
groeten mark
http://www.sgc.nl/
je kan een geschil met durion aan deze commissie voorleggen.
en/of je kan een klacht indienen bij de vergunningverlener
www.dte.nl.
het eerste levert je mogelijk resultaat op als je juridisch gezien stevig in je schoenen staat.
Het tweede is meer "for the record" om de overheid te laten zien dat het allemaal niet zo jofel gaat met de nieuwe cowboys op de energiemarkt.
je kan een geschil met durion aan deze commissie voorleggen.
en/of je kan een klacht indienen bij de vergunningverlener
www.dte.nl.
het eerste levert je mogelijk resultaat op als je juridisch gezien stevig in je schoenen staat.
Het tweede is meer "for the record" om de overheid te laten zien dat het allemaal niet zo jofel gaat met de nieuwe cowboys op de energiemarkt.
graag wil ik vragen of iemand mij kan helpen.
mijn ouders zijn deze week gebeld door durion.
mijn moeder heeft gelijk te kennen fgegeven dat ze niet wilde veranderen, maar die lieftallige dame aan de andere kant van de lijn bleef maar aan houden totdat mijn moeder heeft gezegd dat ze dan wel informatie wilde.
nu heeft zij de papieren thuis gekregen en wat blijkt, het is geen informatie maar een compleet aanmeldings brief. ik heb gelijk gezegd dat ze moest bellen naar durion, en die zeide tegen haar dat zei zich zelf aangemeld had.ook heb ik haar gezegd dat ze de nuon direct moest bellen, dat heeft ze gedaan en die konden haar eigenlijk niet helpen want zodra durion het contract bij de nuon opzegd voor haar dan is ze lid van durion.het enige wat de nuon nog kon doen was dat als durion het opzegde dat hun dan ook gelijk het lidmaatschap weer op konden zeggen in de hoop dat durion haar dan ook weer liet gaan als klant. hier moet toch wat anders mee te doen zijn. wie heeft er een goeie tip.
mijn ouders zijn deze week gebeld door durion.
mijn moeder heeft gelijk te kennen fgegeven dat ze niet wilde veranderen, maar die lieftallige dame aan de andere kant van de lijn bleef maar aan houden totdat mijn moeder heeft gezegd dat ze dan wel informatie wilde.
nu heeft zij de papieren thuis gekregen en wat blijkt, het is geen informatie maar een compleet aanmeldings brief. ik heb gelijk gezegd dat ze moest bellen naar durion, en die zeide tegen haar dat zei zich zelf aangemeld had.ook heb ik haar gezegd dat ze de nuon direct moest bellen, dat heeft ze gedaan en die konden haar eigenlijk niet helpen want zodra durion het contract bij de nuon opzegd voor haar dan is ze lid van durion.het enige wat de nuon nog kon doen was dat als durion het opzegde dat hun dan ook gelijk het lidmaatschap weer op konden zeggen in de hoop dat durion haar dan ook weer liet gaan als klant. hier moet toch wat anders mee te doen zijn. wie heeft er een goeie tip.
Wie weet het nieuwe tel nummer en adres van Durion? Ze zitten niet meer in Den Haag.
Ik heb wel een 0900 nummer maar die moet ik niet (0900 5566777).
Ik heb wel een 0900 nummer maar die moet ik niet (0900 5566777).
Misschien weet je het inmiddels al, maar Durion is ondergebracht bij
energiebedrijf-com
energiebedrijf-com