LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] durion

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Duke

durion

Ongelezen bericht door Duke »

Ook ik ben benaderd door durion.
Men had mij toe gezegd de benodigde papieren zijn binnen drie
dagen bij u thuis.Maar die heb ik nooit gekregen want zij hadden ze naar een verkeerd adres gestuurd.Dus ik kon niet reageren.
Tot mijn grote verbazing betaal ik nu de energie rekening voor een vreemd adres.
Heb 7 maal de klantenservice gebeld,kreeg daar steeds het zelfde verhaal,word naar de afd.toegestuurd en alles word zo snel mogelijk verholpen.(7 maal ± 15 minuten a €0.15 per minuut.)
Het adres en telefoonnummer op gevraagd van durion maar dat wisten zij z.g niet wel het postbusno. en het faxno.
Ik heb een brief en een rode kaart verstuurd naar het postbusno.
geen antwoord gekregen,2 emails verstuurd,kreeg als antwoord het word zo snel mogelijk in orde gemaakt,is ook niet gedaan ik betaal noch steeds.
Heb de automatische afschrijving op gironummer 4405245 geblokkeerd
maar zij gaan gewoon verder met afschrijven maar nu naar no.654557942 heb ik ook geblokkeerd,nu kijken wat deze maand gebeurd.
Er is nu ten onrechte ± €700 van mijn rekening afgeschreven.
Kan iemand mij vertellen wat voor stappen ik moet ondernemen
om dat gedoe terug te zetten

harrie112

Re: durion

Ongelezen bericht door harrie112 »

Als je zeker weet dat je gelijk hebt kun je binnen 4 weken het geld door je bank of giro terug laten boeken naar je rekening. Hierop zal een aanmaning tot betalen volgen. Als je niet reageert komt er een incassoburo met een aanmaning plus kosten. Schrik daar niet van maar breng ze schriftelijk op de hoogte van het probleem, betaal niet!! Houden ze vol dan komt het voor de rechter maar de kosten zijn dan voor Durion als je gelijk hebt. Meestal komt het echter niet zover en gaat Durion uiteindelijk wel naar je luisteren. Een eventuele deurwaarder hoef je niet eens binnen te laten, sta hem wel te woord.
Heb je overigens wel ergens voor getekend en je bankrekeningnummer en andere persoonlijke gegevens doorgegeven?
Ga niet bellen maar doe alles schriftelijk (fax of brief) en verzamel zoveel mogelijk bewijs dat je gelijk hebt is het motto. Sterkte.

Gesloten