Gebeld door een verschrikkelijk leuke vrouwenstem die mij probeerde in te pakken en daarin de eerste minuten nog in slaagde ook. Een prachtig verhaal over hoe goedkoop zij stroom kunnen leveren.
Ze zijn zo goedkoop omdat ze niet in kranten, radio en TV adverteren
.
Toen ik wat kritische vragen ging stellen werd het al wat mistiger. Toen ik vroeg om documentatie werd mij gezegd dat zij die niet hebben. Hooguit kon ik op het internet iets over die club vernemen.
Ze wilde met veel woorden dat ik haar de informatie gaf zodat zij direct een contract kon opmaken. Ik hoefde dat alleen nog maar te ondertekeken en alles zou goed komen.
Toch maar niet gedaan. Beetje boos gereageerd zelfs.
De dame bleef overigens ontzettend vriendelijk en vertelde mij meerdere keren hoe prettig ze het toch wel vond met mij een gesprek te mogen voeren.
Ik weet zeker dat ik me niet laat verleiden door op deze manier een overeenkomst aan te gaan met Durion.
Harm.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Durion
Re: Durion
Dat gebeurde bij mij een paar jaar geleden ook. Ik zat tegelijkertijd achter het scherm en zat al www.durion.nl in te tikken voor de informatie die ze inderdaad niet konden geven. Ik zei toen van: ik kijk het rustig door en bel later maar terug. Dat was goed en op de afgesproken dag werd ik vriendelijk teruggebeld. Nu had ik ondertussen Google ook aan het werk gezet en er waren genoeg redenen om Nee te zeggen.
Vorig jaar werd er weer een poging gedaan. De beste man aan de lijn was op zoek naar mijn vriendin. Toen ik vroeg: "U zei Durion? Dan beëindig ik nu het gesprek." was voordat ik klaar was met mijn zin de verbinding verbroken.
Hoorde vanochtend het volgende van mijn vader: die kwam met een brief van Interim Justitia op mijn broer (verstandelijk gehandicapt) zijn oude adres dat Durion probeerde te incasseren, hetgeen op d'1 of andere manier niet lukte en derhalve werden drastischer maatregelen genomen. Mogelijk heeft Durion mijn broer of zijn huisgenoot (ook verstandelijk gehandicapt) ooit aan de lijn gehad en die hebben misschien wel ja gezegd. Mijn vader zal nu proberen eea uit te zoeken, want indien dit het geval is moet er ook ergens een contract liggen. Ben zelf ook benieuwd naar de uitkomst. Hier is uiteraard vanaf te komen, want ze zijn beiden niet handelsbekwaam en dergelijke transacties kunnen teruggedraaid worden. Beiden staan onder bewind.
Ben wel benieuwd of meerdere mensen met verstandelijke handicap dit is overkomen. Uiteraard weet Durion niet (althans daar ga ik vanuit) dat degene die ze bellen verstandelijk gehandicapt is.
Mvg, Dick
Vorig jaar werd er weer een poging gedaan. De beste man aan de lijn was op zoek naar mijn vriendin. Toen ik vroeg: "U zei Durion? Dan beëindig ik nu het gesprek." was voordat ik klaar was met mijn zin de verbinding verbroken.
Hoorde vanochtend het volgende van mijn vader: die kwam met een brief van Interim Justitia op mijn broer (verstandelijk gehandicapt) zijn oude adres dat Durion probeerde te incasseren, hetgeen op d'1 of andere manier niet lukte en derhalve werden drastischer maatregelen genomen. Mogelijk heeft Durion mijn broer of zijn huisgenoot (ook verstandelijk gehandicapt) ooit aan de lijn gehad en die hebben misschien wel ja gezegd. Mijn vader zal nu proberen eea uit te zoeken, want indien dit het geval is moet er ook ergens een contract liggen. Ben zelf ook benieuwd naar de uitkomst. Hier is uiteraard vanaf te komen, want ze zijn beiden niet handelsbekwaam en dergelijke transacties kunnen teruggedraaid worden. Beiden staan onder bewind.
Ben wel benieuwd of meerdere mensen met verstandelijke handicap dit is overkomen. Uiteraard weet Durion niet (althans daar ga ik vanuit) dat degene die ze bellen verstandelijk gehandicapt is.
Mvg, Dick
Re: Durion
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie