Vorig zomer werd mijn vader plotseling ernstig ziek en was niet meer in staat om zijn financiele zaken zelf te regelen, dus werd ik daartoe gemachtigd. Mijn vader heeft zijn woning moeten verlaten omdat hij deze niet meer kon onderhouden. Allerlei instanties moesten hiervan op de hoogte gebracht worden, zoals Durion. We hebben Durion de eindstand doorgegeven, wat op zich al veel moeite kostte en wilden een eindafrekening. In september heeft mijn vader de woning verlaten, echter kregen we nog allerlei rekeningen van Durion voor de maand oktober, september, enz. Bij de eerste rekening hebben we Durion gelijk gebeld en gezegd dat mijn vader daar sinds september niet meer woont. Ze zouden de gegevens wijzigen. Tot onze vebazing kregen we bericht van Interim Justitia, incassobureau. Of we even 72 euro wilden overmaken (12 euro + kosten incassobur., 2e herinnering 120 euro, 3e 175 euro) Weer Durion gebeld én Interim Justitia. Weer zouden de gegevens gewijzigd worden. Ook hadden we nog steeds geen eindafrekening. Dit gaat zo door, tot op heden. We krijgen nog steeds rekeningen en hebben nog steeds geen eindafrekening
Energieleveranciers als Durion moeten aangepakt worden. Zeer klantonvriendelijk en agressief.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Durion
Re: Durion
Hallo Eva,
DURION is het slechtste wat je kan overkomen.
Ik ben momenteel bezig om na een OVERLIJDEN een eindafrekening te krijgen.
Inmiddels ben ik ruim een half jaar verder, en alleen maar ergenis, tegenwerking, bewust niet nakomen van toezeggingen etc etc.
Het is zelfs zo erg dat ze al 2 keer opnieuw zijn begonnen met incasseren van maandelijkse voorschot bedragen. VAN EEN OVERLEDENE.
Hoe respectloos kan je als bedrijf nog meer zijn?
Inmiddels heb ik een klacht bij de Toezichthouder neergelegd, in de hoop eindelijk van Durion af te komen.
Dus DURION NOOIT DOEN, waarschuw anderen er voor, behoed ze voor voor ellende.
succes met jou strijd tegen het MONSTER DURION
DURION is het slechtste wat je kan overkomen.
Ik ben momenteel bezig om na een OVERLIJDEN een eindafrekening te krijgen.
Inmiddels ben ik ruim een half jaar verder, en alleen maar ergenis, tegenwerking, bewust niet nakomen van toezeggingen etc etc.
Het is zelfs zo erg dat ze al 2 keer opnieuw zijn begonnen met incasseren van maandelijkse voorschot bedragen. VAN EEN OVERLEDENE.
Hoe respectloos kan je als bedrijf nog meer zijn?
Inmiddels heb ik een klacht bij de Toezichthouder neergelegd, in de hoop eindelijk van Durion af te komen.
Dus DURION NOOIT DOEN, waarschuw anderen er voor, behoed ze voor voor ellende.
succes met jou strijd tegen het MONSTER DURION
Re: Durion
Dit onderwerp bestaat al, dit topic wordt gesloten.
Met vriendelijke groet
Redactie Radar
Met vriendelijke groet
Redactie Radar