LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] durion

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
jack1600

durion

Ongelezen bericht door jack1600 »

Durion zijn de slechtste en moeilijkste maatschappij in nederland het is hun om zo veel mogelijk ouderen te strikken voor groene stroom als je maar 1 keer ja zegt tegen 1 van hun vragen dan hang je om er van af tekomen moet je brieven schrijven aanteken en dan nog is het niet om te doen een e-mail adres kan je niets mee telefonisch opzeggen kan niet wel telefonisch aan melden dat kan wel + geld van de rekening halen zonder schriftelijke toestemming

Placide

Re: durion

Ongelezen bericht door Placide »

Op 16 maart kreeg ik eindelijk na anderhalve maand een bericht van Energiebedrijf.com dat de NUON vanaf de 17e maart weer mijn stroomleverancier is.
De 18e maart kreeg ik al een eindnota van Evolta.
Het bedrag viel mee, maar mijns insziens klopt er geen ene moer van.
Vervolgens kreeg ik de 19e maart een brief van de Geschillencommissie inzake mijn klacht over Evolta/Energiebedrijf.com/Durion en dat ze mijn klacht in behandeling kunnen nemen.
Wel moet je dan klachtengeld van 25 euro betalen, maar dat kun je deels terug krijgen mocht je in het gelijk worden gesteld.
Ik ga door tot het bittere eind, want ik en met mij velen zijn gigantisch genaaid door Evolta/Energiebedrijf.com/Durion en wil mijn geld terughebben en anders op zijn minst een schadevergoeding.
Ik ben nu al drie maanden bezig met die energiebedrijven d.m.v. brieven, mailtjes, telefoontjes en het is onvoorstelbaar wat daar bij komt kijken en een hoop tijd, moeite en administratie kost.

flepp

Ongelezen bericht door flepp »

Al 3 maanden bezig , hopelijk blijft het bij nog maar een maandje voor je, maar alle klachten horende duurt het nog wel maanden voor je er uit ben.
Het lijkt wel of de energie maffia het bewust de mensen onmogelijk maakt fatsoenlijk te kiezen.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten