zoveelste maal gereageerd:
Geachte heer/mevrouw,
Na ons telefonisch onderhoud van vanmorgen bevestig ik nogmaals dat ik geen klant van Durion ben. U heeft mij vanmorgen verzekerd dat ik vanaf heden ook niet meer in uw administratie als klant zal voorkomen.
Eigenlijk vind ik het nog steeds vreemd dat dit zolang heeft moeten duren om bovenstaand geregeld te krijgen, omdat ik mij nooit als klant heb aangemeld.
Het volgende is nl. geschied:
Eind december werd ik gebeld door iemand van Durion met het verhaal dat zij de energie goedkoper kunnen leveren dan wie dan ook.
Ik heb toen gevraagd om mij de brochures toe te zenden zodat ik e.e.a. zelf kan lezen en dat ik telefonisch e.e.a. niet kan vergelijken.
Ik heb mij toen wel laten overhalen om mijn gegevens door te geven om het e.e.a. in werking te stellen.
Ik heb toen gezegd dat ik mij nog niet aan Durion wil binden alvorens e.e.a.. te hebben uitgezocht met de door gezonden brochures.
Met nadruk werd mij verteld dat alles pas in werking treedt wanneer het toegezonden contract, welke ik van u zou ontvangen, getekend en wel door mij aan u zou worden teruggezonden.
Binnen 8 dagen heb ik het contract ongetekend aan u teruggezonden met de mededeling dat ik geen gebruik van Durion wil maken.
Echter wat schetst mijn verbazing, ik word bij NUON uitgeschreven.
Hierop heb ik diverse malen telefonisch op gereageerd en werd mij medegedeeld dat ik helemaal niet als klant bij u in het bestand sta.
Ik heb zelfs diverse malen gemaild en dan ontvang ik telkens maar weer het antwoord:
“U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie van ons.”
Op 9-2-05 (ik ben nu al ca. 5-6 weken bezig) ontvang ik de volgende mail (zie bijlage) uw aan vraag is opgenomen met kenmerk: Overig//GS20268
Hierna heb ik elke week met u gebeld (diverse mensen aan de lijn gehad, zoals mevr. Holtman, L. Letterman en nog een paar).
Telkens weer werd medegedeeld dit moet nog even worden uitgezocht en u hoort z.s.m.van ons.
Helaas, helaas wordt ik constant aan het lijntje gehouden.
Hedenmorgen kreeg ik eindelijk de afdeling “annuleringen” (nieuw bij Durion) aan de lijn en daar werd ik direct geholpen door mij als klant bij u uit het bestand te halen (ik was geen klant zoals de andere personen bij u zeiden).
Tevens werd mij meegedeeld dat ik e.e.a. schriftelijk bevestigd zal krijgen (ik ben benieuwd).
Even voor de goede orde, wanneer eventuele administratiekosten van u niet door mij zullen worden voldaan, omdat u wellicht zult inzien dat ik geen fout heb begaan.
Gaarne zie ik van bovenstaand een bevestiging van u tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] durion
Re: durion
Dit onderwerp bestaat al. Zie: http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=10180
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie