LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] durion volgende reactie

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
elsman

durion volgende reactie

Ongelezen bericht door elsman »

2e reactie op voorgaande brief, omdat ik nu ineens weer groene stroom van hen ontvang.
voorgaande maanden heb ik, (volgens durion ben ik bij hen aangesloten) gewoon het maandbedrag aan Nuon voldaan.

SUPERBEDRIJF????? WIE, DURION OF ..... DE NIEUWE NAAM OXXIO...

Tot heden NOG steeds niets van Durion (Oxxio) gehoord.

Warnsveld, 5 april 2005

Betreft: klantnr. 5058266 (door u aangemaakt zonder goedkeuring)

Geachte heer,

Na aanleiding van uw brieven betreffende stopzetting automatische incasso en aanmelding 100% groene stroom en aardgas, wijs ik u er nogmaals op, dat ik nooit akkoord heb gegeven om gebruik te maken van Durion Energie.
E.e.a. heb ik diverse malen aan uw bedrijf gemaild en er is diverse malen over gebeld met diverse mensen (bijvoorbeeld: Mevr. Holtman, L. Letterman en nog een paar).
Telkens werd medegedeeld: “Dit moet worden uitgezocht en u hoort z.s.m. van ons.”

Helaas werd ik constant aan het lijntje gehouden tot dat ik mevrouw Daphne Cobluin van de afdeling “Annuleringen” aan de lijn kreeg.

· op 3 maart jl. verzekerde ze mij dat alles stop zou worden gezet, omdat ik geen contract had getekend (had ik al diverse malen genoemd)
· e.e.a. moest ik van haar per brief bevestigen (als bijlage toegevoegd).
· Op 10 maart had ik nog steeds geen bevestiging van jullie ontvangen; dus weer gebeld met Daphne Cobluin, waarop zij mij vertelde dat e.e.a. op zich laat wachten i.v.m. de grote drukte.
· Op 21 maart nog geen bevestiging; dus weer gebeld met Daphne Cobluin, waarop zij me vertelde dat ze er druk achter zou zetten bij de afdeling die klantenbestanden behartigen.

Ik weet niet wat er bij jullie aan de hand is, maar het lijkt er op dat een ieder met zijn data-bestand werkt (stand alone pc????; misschien tijd voor een netwerk), zodat niemand kan zien wat nu is afgesproken.

Ik wijs u er nogmaals op dat ik GEEN klant van u ben en dat ook nooit zal worden.
M.a.w. luistert u het gesprek maar eens af wat ik toendertijd met één van uw mensen heb gevoerd en zoekt u het getekende contract maar eens even op alvorens u e.e.a. in werking zet om mensen zoals ik in uw klantenbestand opneemt.

Gaarne verneem ik van u wanneer ik EINDELIJK een bevestiging ontvang met de vermelding dat jullie deze fout hebben gemaakt en dat ik niet meer als klant bij jullie in het bestand sta.

gerritje

Re: durion volgende reactie

Ongelezen bericht door gerritje »

Gewoon de geschillencommissie inschakelen
Zie andere topics
Als je hulp nodig hebt laat je het maar weten

Succes

Radar
Site Admin

Re: durion volgende reactie

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al. Zie: http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=10180

TROS Radar Internetredactie

Gesloten