E-On kreeg het bij ons voor elkaar nog voor ik me kon afmelden (binnen de gestelde periode) 2 brieven naar een verkeerd adres te sturen nooit aangekomen, zelf maar weer gebeld waar ze bleven, geannuleerd en ga zo maar door.
Toen we de 3e keer een brief kregen zijn we binnen de gestelde bedenktijd al aangeschreven als nieuwe klant! raar
Mijn telefoontjes ter afmelding zijn daar uiteraard niet in de computer gezet.
Wie je ook aan de telefoon krijgt niemand weet wat, de manager van sales en contact centre staat bij naam onder aan de brief maar uiteraard krijgen we hem niet te spreken!
Wat een achterbaks bedrijf! had ik maar gewoon voor het nieuwe huis( na verhuizing) bij NUON gebleven, hier had ik persoonlijk nooit geen klachten! en zo zuur dat ze kennelijk zo mensen omgaan!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] E-ON zo'n slechte service en communicatie!!!
-
claudia1979
Re: E-ON zo'n slechte service en communicatie!!!
tja ik dacht ook geen problemen met ze te krijgen tot dat de jaarrekening kwam.
ik had in februari de standen aan nuon doorgegeven dat doe ikaltijden dat gaat altijd goed
nou ja ging altijd goed.
ikhad de standen doorgegeven aan de nuon en ik hoorde maar niets van de eon.
op een gegeven moment heb ik maar een mailtje gestuurd wanneer de jaarrekening zou komen.
kwam die pas in april.
en hebben ze het tot 20 maart gerekend waarbij de standen geschat waren want die wisten ze dus niet.
er er zaten wel verschillen in de standen.
ik heb er over geschreven maar het duurde wel lang voor dat ik uit eindelijk een antwoord kreeg waar ik wat mee kon (4 brieven later).
bijna niemand begreep wat ik nou bedoelde.
ik word niet gauw boos of geïrriteerd maar dit ging wel erg ver.
ik had in februari de standen aan nuon doorgegeven dat doe ikaltijden dat gaat altijd goed
nou ja ging altijd goed.
ikhad de standen doorgegeven aan de nuon en ik hoorde maar niets van de eon.
op een gegeven moment heb ik maar een mailtje gestuurd wanneer de jaarrekening zou komen.
kwam die pas in april.
en hebben ze het tot 20 maart gerekend waarbij de standen geschat waren want die wisten ze dus niet.
er er zaten wel verschillen in de standen.
ik heb er over geschreven maar het duurde wel lang voor dat ik uit eindelijk een antwoord kreeg waar ik wat mee kon (4 brieven later).
bijna niemand begreep wat ik nou bedoelde.
ik word niet gauw boos of geïrriteerd maar dit ging wel erg ver.