Ik kreeg vandaag een pakket van Eneco Energie. Hierin bedanken ze mij dat ik voor Eneco heb gekozen en dat ik voor een jaar aan hun contract vastzit. Er zit ook een opzegkaart voor mijn huidige leverancier bij.
Wel staat er een bepaling dat als ik bij nader inzien wil afzien van het contract, dat ik dat dan schriftelijk dien aan te geven.
Ik heb me echter nooit aangemeld als klant bij Eneco.
Heeft iemand dit al eens meegemaakt? Ik voel er weinig voor om iets te anuleren wat er niet is en ik gun het Eneco al helemaal niet om 0,10 ct per minuut te betalen voor de klantenservice...
Alvast bedankt voor de reacties!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ecostroom van Eneco --> ongevraagd contract toegestuurd?!
-
Re: Ecostroom van Eneco --> ongevraagd contract toegestuurd?!
Zolang ze je handtekening niet hebben of een mondeling "ja" op tape is er niks aan de hand en kun je de hele hap retour sturen.
Vraag twee is dan wel of het kwartje dan valt bij Eneco.
Ik zat ook bij Eneco en betaal alleen nog waterschapsbelasting via Eneco. Heb de rest ondergebracht bij Caplare www.caplare.nl
Vraag twee is dan wel of het kwartje dan valt bij Eneco.
Ik zat ook bij Eneco en betaal alleen nog waterschapsbelasting via Eneco. Heb de rest ondergebracht bij Caplare www.caplare.nl