LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Eindafrekening energiebedrijf.com
Eindafrekening energiebedrijf.com
In april 2003 zijn we in zee gegaan met het energiebedrijf.com. In december 2003 verhuisd en hebben daarbij alle noodzakelijke stappen genomen voor een eindafrekening van het oude adres. Inmiddels was het half mei 2004 en nog steeds geen bericht, laat staan een eindafrekening. Vele telefoontjes en beloftes van het bedrijf ten spijt hadden we in september 2004 nog geen reactie ontvangen. Opnieuw contact gezocht, maar nu schriftelijk en opnieuw gevraagd om de eindafrekening van 2003. Half oktober 2004 komt er een telefoontje van het bedrijf met de mededeling dat er wat fout is gegaan met de levering van energie. Dit probleem zou inmiddels zijn opgelost en de eindafrekening zou nu versneld worden opgemaakt. Dit werd door het bedrijf nog eens schriftelijk bevestigd. Inmiddels was het vertrouwen in het bedrijf tot een dieptepunt gedaald en heb daarom eind oktober 2004 nogmaals een brief gestuurd en het bedrijf tot 1 december 2004 in de gelegenheid gesteld om de afrekening toe te sturen. Bij het in gebreke blijven van een reactie zou ik overgaan tot het opzeggen van mijn contract per 2 december 2004. Omdat reactie achterwege is gebleven heb ik mijn contract per brief opgezegd en daarbij tevens de meterstand doorgegeven. Om automatische afschrijving verder te voorkomen heb ik tevens een rode kaart toegestuurd. Dit had evenwel geen resultaat, zowel in december 2004 als in januari 2005 ging de afschrijving gewoon door. Dus opnieuw een rode kaart en overleg met de Postbank. Grote verbazing toen ik op 18 februari 2005 een betalingsherinnering van het bedrijf in de bus vond. Opnieuw een brief aan het bedrijf en de hele geschiedenis nog eens samengevat. Inmiddels heb ik de geschillencommissie ingeschakeld en nu maar afwachten hoe het verder gaat.
Re: Eindafrekening energiebedrijf.com
ooit gehoord van een witte regel / alinea's dit ga ik echt niet lezen...
Kijk op
http://www.dse.nl/~lammert
Sterkte
Het lukt wel met de geschillencommissie
Houd alleen al je correspondentie op orde
Lammert
http://www.dse.nl/~lammert
Sterkte
Het lukt wel met de geschillencommissie
Houd alleen al je correspondentie op orde
Lammert
Ik zit te denken om een soort vereniging / werkgroep op te richten die alle klachten van het trio Durion-Evolta-Energiebedrijf.com gezamelijk aan te melden bij zowel de geschillencommissie en de Dte, en hiervan kopieen te maken voor de tweede kamer.
Dit uiteraard belangeloos, we zijn tenslotte allemaal slachtoffers.
Want wachten op hulp van de radar-kassa programma's helpt ook niet meer
Dit uiteraard belangeloos, we zijn tenslotte allemaal slachtoffers.
Want wachten op hulp van de radar-kassa programma's helpt ook niet meer
Ik denk toch dat ik iets ga ondernemen om gezamelijk een aantal procedures in gang te zetten.
Ikzelf heb intussen ervaring met de Stichting Geschillencommssie, en wil deze ervaring delen. Als eerste wil ik identieke gevallen bundelen, en dan met name de jaarafrekeningen van 2003 en 2004, al dan niet gemaakt, waarvan je WEL een bedrag tegoed hebt, maar nog NIET uitbetaald hebt gekregen.
Je moet wel wat correspondentie hebben die je in het gelijk stelt.
Ook de telefoontjes die je hebt gepleegd, noteren met datum.
Stuur een korte samenvatting naar [email protected].
Als er een stuk of 25 gevallen zijn kunnen we die in één keer opsturen naar de geschillencommissie.
Ik zal dit op de topics zetten van Evolta, Energiebedrijf.com en Durion
Ik ben benieuwd naar jullie reactie
Ikzelf heb intussen ervaring met de Stichting Geschillencommssie, en wil deze ervaring delen. Als eerste wil ik identieke gevallen bundelen, en dan met name de jaarafrekeningen van 2003 en 2004, al dan niet gemaakt, waarvan je WEL een bedrag tegoed hebt, maar nog NIET uitbetaald hebt gekregen.
Je moet wel wat correspondentie hebben die je in het gelijk stelt.
Ook de telefoontjes die je hebt gepleegd, noteren met datum.
Stuur een korte samenvatting naar [email protected].
Als er een stuk of 25 gevallen zijn kunnen we die in één keer opsturen naar de geschillencommissie.
Ik zal dit op de topics zetten van Evolta, Energiebedrijf.com en Durion
Ik ben benieuwd naar jullie reactie
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie