Wij moeten dit jaar bijna 800 euro bijbetalen Dit komt omdat zij ons maandbedrag veel te laag hebben ingeschat. Natuurlijk hadden wij dit zelf moeten zien, maar dit is ons door al dat gedoe met aanbieders van energie niet opgevallen. ( Wij zagen zogezegd door de bomen het bos niet meer).
Is hier nog iets aan te doen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] eindafrekening gas en electriciteit
Re: eindafrekening gas en electriciteit
Jammer maar helaas, Aart. Dat wordt gewoon betalen. Je geeft al aan dat het maandelijkse bedrag te laag is ingeschat door het energiebedrijf. Hopelijk mag je aannemen dat volgend jaar het terug te betalen bedrag evenredig is aan het reeds betaalde termijnbedrag.
Tsja je geeft het antwoord eigenlijk zelf al. Doordat jezelf niet opgelet hebt kon dit gebeuren. Er is dus niets aan te doen, je zal gewoon moeten betalen en je maandbedrag voortaan op een realistisch niveau zetten.Natuurlijk hadden wij dit zelf moeten zien, maar dit is ons door al dat gedoe met aanbieders van energie niet opgevallen.
Alweer een goede reden om gewoon bij de "oude" leverancier te blijven, kost jou wel wat maar ik heb er wat aan
Wellicht een schrale troost voor je
groeten
Wellicht een schrale troost voor je
groeten
-
Tja Aart, zo is het leven. Je moet ook niet kijken naar wat je nu moet bijbetalen, je moet bedenken dat je al die tijd lekker weinig betaald hebt!!!
Kortom, je hebt zelf rente getrokken van je eigen geld
Kortom, je hebt zelf rente getrokken van je eigen geld
dacht je nu werkelijk dat dat geld op een spaar rekening was gezet. Dat wordt een bittere pil wie weet is er nog wat te regelen met de leverancier.
Aangezien het om een vrij groot bedrag gaat zou ik bellen met het energiebedrijf en vragen of je het in termijnen kan betalen. Ik heb ook een keer zo'n grote "verrassing" gehad en sindsdien houd ik de meterstanden nauwkeurig bij.