LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eindafrekening Nederlandse Energie Maatschappij (verhuizing)

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
niels-r'dam

Eindafrekening Nederlandse Energie Maatschappij (verhuizing)

Ongelezen bericht door niels-r'dam »

Op 8 september ben ik verhuisd van de Veluwe naar Rotterdam.
Aangezien ik van mening was dat ik bij de NEM moest blijven i.v.m. mijn contract tot 14-2-2012 heb ik een verhuizing doorgegeven.

En wat de denk je? krijg ik 4 maanden na verhuizen de eindafrekening met als einddatum 30-11 i.p.v. 8-9-2011 en of ik even 84,04 wil betalen wegens opzegvergoeding contract terwijl ik verhuisd ben.

Als of dit nog niet genoeg is moet ik ook de termijnen tot 30-11 betalen.
Al met al moet ik volgens NEM € 237,94 betalen, en als ik reken moeten zij mij +/- € 80,00 terug betalen los van de bonus die ik zou moeten krijgen per 14-2-2012 als "trouwe klant"

Ondertussen is ook hun incasso bureau Vesting Finance ingeschakeld.
Of je maar even wilt bellen, hun sms wilt beantwoorden etc. etc.

Ik wil maar 1 ding weg bij de NEM, een correcte eindafrekening en mij "bonus" uitbetaald krijgen omdat ik een lopend contract heb, en geen nieuw contract omdat ik verhuisd ben.

De loden leeuw hebben ze dan wel voor hun reclame gekregen, maar die moeten ze voor hun gehele slechte bedrijfsvoering en administratie hebben.
Mailtjes komen niet aan, telefoon noties worden niet gemaakt, hoe heeft dit bedrijf ooit een vergunning kunnen krijgen?

Wie heeft er tips of soortgelijke ervaringen? ik kan mij niet voorstellen dat ik de eerste ben!

MAXIEM

Re: Eindafrekening Nederlandse Energie Maatschappij (verhuizing)

Ongelezen bericht door MAXIEM »

niels-r'dam

Dien eerst een aangetekende schriftelijke klacht en schrijf daarin, dat als zij het probleem (binnen .. dagen) niet oplossen, je een klacht zult indienen bij de GeschillenCommissie Energie en Water. Zet overigens ook in die brief, dat je al een bericht over hen hebt geplaatst op het Radarforum.

Sukses, Maxiem.

Gesloten