| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] eindafrekening
-
peugeot
eindafrekening
Ik ben dit jaar 2 keer verhuist, en wat mij opgevallen is dat er een hogere stand op de eindafrekening stond dan ik doorgegeven had.
Ik dacht bij de eerste keer toen het niet klopte o.k een foutje maar toen het de tweede keer weer te hoog was dacht ik dat ze dit systematisch doen, want als men niet reageerd heb je die paar honderd kuub maar weer binnen
Mijn leverancier is essent.
Op beide facturen is later een correctie toegepast en heb het geld voor de eerste eindafrekening al gekregen het wachten is nog op de tweede, deze zal spoedig afgehandeld worden is mij gezegd.
Weet u ook of er meer mensen deze klacht hebben.
Vr. gr. Theo
Ik dacht bij de eerste keer toen het niet klopte o.k een foutje maar toen het de tweede keer weer te hoog was dacht ik dat ze dit systematisch doen, want als men niet reageerd heb je die paar honderd kuub maar weer binnen
Mijn leverancier is essent.
Op beide facturen is later een correctie toegepast en heb het geld voor de eerste eindafrekening al gekregen het wachten is nog op de tweede, deze zal spoedig afgehandeld worden is mij gezegd.
Weet u ook of er meer mensen deze klacht hebben.
Vr. gr. Theo
Re: eindafrekening
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.
TROS radar internetredactie
TROS radar internetredactie
