LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eindafrekennota van de Nederlandse Energie Maatschappij

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Dunhil

Eindafrekennota van de Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Dunhil »

Hallo Geacht Forum,

Hierbij een reactie op de afrekening van de NEM, ik ben op 12-december-2009 ingangsdatum over gestapt naar Electrabel, en op 23-december-2009 werd er door de NEM nog een voorschotbedrag afgehouden voor de maand december van maar liefs €.236,00. Euro. terwijl ik er al weg was, want hun eindnota loopt dan ook van 02-05-2009 t/m 11-12-2009. de datum van hun briefhoofd was van 19-januari-2010. waarin wordt aangegeven dat ik een bedrag van maar liefst
€. 552,44. Gecrediteerd moet krijgen.
Aangezien de brief al van 19-januari-2010 was, en omdat er eind januari-2010 nog niks gecrediteerd was ben ik in de telefoon geklommen en hun gebeld, met een zeer lange wachttijd tot dat ik iemand aan de telefoon kreeg en gevraagd waar blijft mijn geld dat ik retour moet ontvangen, deze deelde mij mede dat
Dit centraal geregeld wordt en op 02-februari-2010 gecrediteerd werd.
Maar U raad het al op 02-februari-2010 was er niks gecrediteerd, en weer gebeld met een wachttijd van meer als 15-minuten, en weer iemand aan de telefoon met de medeling, nee het wordt op 4-februari-2010 gecrediteerd.
Ik heb mij toen echt een beetje boos gemaakt op deze organisatie, is er nu niemand in Nederland die deze organisaties een halt toeroept of een verbod geeft op levering van deze diensten, dit is misbruik maken van andermans geld.
Ik vind dit een grove overtreding, kan dit zomaar, en wat doe ik hieraan.
Met evt de vraag hoe krijg ik de rente van het geld wat al die tijd op hun rekening heeft gestaan.!!!

Shine

Re: Eindafrekennota van de Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Shine »

Hmz,............geen antwoord op uw plaatsting maar ik blijf me verbazen over hun "klanttevredenheid" statistiek.
Mag deze dan van medio 2009 zijn, ook toen al rijsden de klachten de pan uit.
Ergens klopt -ook hier- toch iets niet.

http://www.nlenergie.nl/consumenten/Voo ... vredenheid

[Bericht aangepast door Moderator (copyright)]

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Goede/bereikbare klantenservice 58%.

Dus nog 42% werk, zou ik zeggen.

Enne, Nuon is net zo traag als het gaat om eindafrekeningen na overstap. Gewoon nog even natreiteren, meer is het niet. Want als jij zelf een dag te laat bent met betalen, wordt er meteen 15 euro incassokosten berekend.

NLEnergie
Contacteer:

Ongelezen bericht door NLEnergie »

Beste Dunhil,

U heeft een bericht achtergelaten op dit forum. Graag wenst de Nederlandse Energie Maatschappij persoonlijk contact met u op te nemen om een passende oplossing te bieden.

Om u van dienst te zijn vragen wij u, uw naam, adresgegevens en telefoonnummer te mailen naar [email protected].

Wij zullen, zodra wij uw gegevens hebben ontvangen, binnen 5 dagen contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,

Het Internet Klantenservice Team
Nederlandse Energie Maatschappij
Dunhil schreef:Hallo Geacht Forum,

Hierbij een reactie op de afrekening van de NEM, ik ben op 12-december-2009 ingangsdatum over gestapt naar Electrabel, en op 23-december-2009 werd er door de NEM nog een voorschotbedrag afgehouden voor de maand december van maar liefs €.236,00. Euro. terwijl ik er al weg was, want hun eindnota loopt dan ook van 02-05-2009 t/m 11-12-2009. de datum van hun briefhoofd was van 19-januari-2010. waarin wordt aangegeven dat ik een bedrag van maar liefst
€. 552,44. Gecrediteerd moet krijgen.
Aangezien de brief al van 19-januari-2010 was, en omdat er eind januari-2010 nog niks gecrediteerd was ben ik in de telefoon geklommen en hun gebeld, met een zeer lange wachttijd tot dat ik iemand aan de telefoon kreeg en gevraagd waar blijft mijn geld dat ik retour moet ontvangen, deze deelde mij mede dat
Dit centraal geregeld wordt en op 02-februari-2010 gecrediteerd werd.
Maar U raad het al op 02-februari-2010 was er niks gecrediteerd, en weer gebeld met een wachttijd van meer als 15-minuten, en weer iemand aan de telefoon met de medeling, nee het wordt op 4-februari-2010 gecrediteerd.
Ik heb mij toen echt een beetje boos gemaakt op deze organisatie, is er nu niemand in Nederland die deze organisaties een halt toeroept of een verbod geeft op levering van deze diensten, dit is misbruik maken van andermans geld.
Ik vind dit een grove overtreding, kan dit zomaar, en wat doe ik hieraan.
Met evt de vraag hoe krijg ik de rente van het geld wat al die tijd op hun rekening heeft gestaan.!!!

Gesloten