Dus wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Iemand een oplossing??????
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] electriciteitsmeter die afwijkt essent/enexis
electriciteitsmeter die afwijkt essent/enexis
in juni 2010 ijking meter, niet meer te ijken werd me verteld, kapot. zoals ik dacht . In 2007 zelf al eens hierover gebeld. Reactie, zelf laten ijken op mijn kosten, heb geen boompje in de tuin staan die dat kan betalen. Nu ik natuurlijk teruggave gaan vragen bij essent. Essent stuurt me naar exenis, en enexis naar essent. Nu na 4keer enexis en 6 keer essent gebeld te hebben. Namen genoteerd, zouden terugbellen, maar nee, geen belletje Nu wel een brief gekregen van essent, ik moet enexis bellen en aangeven dat ik een teruggave(herberekening)van de vorafgaande jaren,2001 t/m 2009 wil.Zij zeggen dat essent via de leveranciers ingang bij enexis dit moeten aanvragen. Ook al lang gedaan. In november al doorgegeven aan essent.
Ik wordt er zo moe van. Inmiddels al zo'n 80 euro alleen al aan telefoon kosten.

-
forumessent
Re: electriciteitsmeter die afwijkt essent/enexis
Beste wimili,
In uw bericht van 4 maart op dit forum geeft u aan dat u met vragen zit over uw elektriciteitsmeter.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.
Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijk groet,
Angelique
Essent medewerker
In uw bericht van 4 maart op dit forum geeft u aan dat u met vragen zit over uw elektriciteitsmeter.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.
Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijk groet,
Angelique
Essent medewerker