| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Eneco > 3 jarig contract > toch aanpassing energieprij
Eneco > 3 jarig contract > toch aanpassing energieprij
Ik ben zo 'verstandig' geweest om begin december 2008 een 3 jarig contract met eneco af te sluiten op basis van hun herfst 2008 actie. Daarmee suggererend dat de verhogingen per 1-1-09 niet doorberekend worden. Nu krijg ik een brief dat de verhoging evengoed doorberekend wordt. In de aanbieding wordt dit niet genoemd (of ik ben kippig geweest bij de kleine lettertjes). Zie ik het verkeerd of hebben meer mensen het gevoel dat je v......t bent?
Re: Eneco > 3 jarig contract > toch aanpassing energieprij
Weet je zeker dat het geen standaardbriefje is?Nu krijg ik een brief dat de verhoging evengoed doorberekend wordt.
Ik had een 3-jarig garantiecontract t/m 31-12-08 bij Eneco, maar er is 3 jaar lang géén verhoging doorberekend (uitgezonderd uiteraard de Energiebelasting) terwijl ik wel altijd een standaardbriefje kreeg over de verhoging.
Neem nog even je contract door en bekijk t.z.t. op je jaarafrekening of het in het contract genoemde tarief per kWh ook daadwerkelijk in rekening wordt gebracht.
Bij mij is destijds verzuimd het contract te "activeren", maar dat heeft Eneco met terugwerkende kracht wel rechtgezet.
Re: Eneco > 3 jarig contract > toch aanpassing energieprij
Dat zou mooi zijn. Ik hou het in de gaten. Dank.
Wellicht een mogelijkheid tot besparing voor Eneco op papier
Wellicht een mogelijkheid tot besparing voor Eneco op papier