LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [ENECO] 30% vastrechtkorting maar waar is me geld?

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
beo

[ENECO] 30% vastrechtkorting maar waar is me geld?

Ongelezen bericht door beo »

Ik val dus in de catagorie die recht heeft op 30% korting omdat ik stroom en gas afneem. Ik kreeg dus mijn jaarafrekening met daarbij een brief dat ik recht had op 30% korting op het vastrecht en dat in een correctienota verekend zou worden. Het gaat om de periode van 30-06-2004 t/m 01-07-2005

Vervolgens krijg ik na een week de correctienota binnen en wat denk je...

Ik krijg 10 cent minder terug dan op de eerste nota :s
Ze maken de berekening zo dat je er niets aan over houdt, alles op de rekening was veranderd, geen enkele prijs was gelijk aan de jaarnota
Vervolgens heb ik maar even gebeld met de mededeling dat als je korting krijgt je dan meer geld zou moeten krijgen. Uiteraard kon de dame van het callcenter dit niet begrijpen en werd doorverbonden en ook de volgende dame snapte er niets van maar zegt ze "meneer, de korting heeft u gehad hoor". aaaargh hier word je toch helemaal gek van. Vervolgens werd ik meer dan 10 minuten in de wacht gezet toen heb ik de hoorn er maar opgegooid wat met die onkundige telefonisten kom je ook nergens.

Ik heb nu maar een mail gestuurd maar ik heb er weinig vertrouwen in.

Mogen ze dit zomaar doen?

flappie

Re: [ENECO] 30% vastrechtkorting maar waar is me geld?

Ongelezen bericht door flappie »

Ja dit korting kan in de nota zo verwerkt zitten of kan zijn tegengeboekt met eventuele andere facturen dus vereffend met andere posten. Dit kan en mag boekhoudtechnisch gezien.

Gesloten