LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eneco blijft problemen aankaarten, een mysterie

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
TimDaalderop

Eneco blijft problemen aankaarten, een mysterie

Ongelezen bericht door TimDaalderop »

Na vele problemen met het correct administreren van de 'nieuwe' meter die begin vorig jaar werd geïnstalleerd, lijkt het gezeur niet op te houden. Na vele malen aan de telefoon te hebben gewacht, doorverbonden te zijn, van de lijn afgegooid te worden, heb ik eindelijk een afspraak kunnen maken met de monteur. Die bleek de gegevens van de nieuwe meter niet te hebben ingevoerd, waardoor mijn meterstanden niet overeenkwamen met de verwachte standen. Die waren natuurlijk nog gebaseerd op de oude meter.

Steeds weer werd mij gevraagd contact op te nemen, terwijl Eneco ergens een fout maakte. En ik maar betalen. Uiteindelijk na veel moeite een compensatie gekregen, maar de problemen zijn nog niet opgelost.

Ik kreeg een brief van Eneco of ik WEER contact wilde opnemen, omdat ze de situatie in mijn woning nu echt niet meer begrepen. De contactpersoon was niet aanwezig en ze wilden geen notitie achterlaten om mij terug te bellen. Een paar weken later volgens een briefje van de TNT nu zelfs een aangetekende brief gemist van Eneco. WEER nam ik contact op en mij werd verteld dat Eneco nergens vanaf weet, dat de situatie duidelijk is en dat er geen brieven zijn verstuurd, laat staan aangetekende brieven. Ook voor de zoveelste keer, zeer onprettig geholpen aan de telefoon.

Ik ben het ontzettend zat. Eneco blijft fouten maken, de problemen bij haar klanten neerleggen. De verantwoordelijkheid om dat op te lossen legt Eneco bij haar klanten neer ipv bij zichzelf. Ook de telefoonkosten die daarvoor worden gemaakt worden (tenzij je hen iets TE volhardend bent) worden gewoon op de klanten verhaald. Waardeloze service. Ben benieuwd of ik nu nog meer brieven krijg en of ik nu uiteindelijk WEER de dupe wordt van de fouten die Eneco maakt. Dat zou immers niet de eerste keer zijn!

Chocomelk

Re: Eneco blijft problemen aankaarten, een mysterie

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Overstappen naar een andere energie leverancier, zijn er genoeg.

Eneco mdw

Re: Eneco blijft problemen aankaarten, een mysterie

Ongelezen bericht door Eneco mdw »

Beste TimDaalderop,

Op dit forum schrijft u dat u enige tijd problemen ondervindt met de juiste berekening van uw energieverbruik. Volgens u is het probleem nog niet opgelost omdat u brieven krijgt waarin we u verzoeken contact met ons op te nemen over de situatie in uw woning. Ook geeft u aan niet tevreden te zijn over de manier waarop we u telefonisch te woord hebben gestaan.

Ik vind het erg vervelend dat uw klacht nog niet tevredenheid is opgelost. Ik kijk graag samen met u mee om uw klacht alsnog naar uw wens op te lossen. Als u dat op prijs stelt, vraag ik u om uw contactgegevens te mailen naar [email protected].

Met vriendelijke groet,

Kelly, medewerkster Eneco

Gesloten