Hallo allemaal
Wie kan mij helpen.
Ik heb volgens eneco afgelopen periode een warmwaterverbruik gehad van 72 eenheden.
Dit is absurt want ik verbruik al jaren 30 tot 32 eenheden per jaar een stijging dus van 250 procent.
Terwijl er in mijn gezinssituatie helemaal niks is veranderd.
Ik geloof nieet dat we meer verbruikt hebben als andere jaren
Ik krijg bij eneco alleen maar te horen dat ze niks voor me kunen doen
en dat de meter dit aangeeft.
Nu wilen ze me ook niet vertellen wat de oude metersstand was.
En natuurlijk ben ik precies me eindafrekening van vorig jaar kwijt.
Ze willen wel de meter laten eiken maar als blijkt dat die goed is moet ik even 500 euro betalen.Ik heb ze oook gevraagd of er bij dit verbruik ook verbruik is voor het flatgebouw waar ik in woon
maar die vraag wordt ontweken
ik weet niet meer wat ik moet doen
Wie kan mij helpen.
Wanhopie jolanda
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] eneco eindafrekeing
Re: eneco eindafrekeing
Via de Eneco website kun je een account aanmaken, inloggen en je verbruiksgegevens van de afgelopen jaren terugvinden.
Die 72 eenheden: leest Eneco die op afstand af? meteropnemer langsgeweest ? zelf je verbruikscijfers doorgegeven? wellicht een foutieve aflezing ?
Heb je soms stadsverwarming ? Misschien ergens een lekkage?
Zelf neem ik al jaren, iedere zondagavond mijn standen op. Afwijkingen komen op die manier snel aan het licht. Een paar jaar geleden kwam ik er daardoor achter dat mijn kWh meter opeens niet meer overschakelde op nachtstroom. Bleek bij een paar straten het geval te zijn maar NIEMAND had het verder in de gaten...
Die 72 eenheden: leest Eneco die op afstand af? meteropnemer langsgeweest ? zelf je verbruikscijfers doorgegeven? wellicht een foutieve aflezing ?
Heb je soms stadsverwarming ? Misschien ergens een lekkage?
Zelf neem ik al jaren, iedere zondagavond mijn standen op. Afwijkingen komen op die manier snel aan het licht. Een paar jaar geleden kwam ik er daardoor achter dat mijn kWh meter opeens niet meer overschakelde op nachtstroom. Bleek bij een paar straten het geval te zijn maar NIEMAND had het verder in de gaten...
-
Hoi,
De meterstand is opgenomen.
Nu ben ik erachter gekomen dat er ook een meter voor het complex is waar wij aan mee moeten betalen ik heb eneco nu gevraagt wat mijn persoonlijk vrbruik is en wat het complex verbruik is echter ik krijg daat geen antwoord op.
We hebben wel lekkage gehad van de warmwatermeter in de boxgangen in de kelder van het complex.
Dat is vele male door meerdere bewoners gemeld echter is de lek daar meer als een half jaar geweest.
Dat ga ik dus echt niet betalen
G r Jo
De meterstand is opgenomen.
Nu ben ik erachter gekomen dat er ook een meter voor het complex is waar wij aan mee moeten betalen ik heb eneco nu gevraagt wat mijn persoonlijk vrbruik is en wat het complex verbruik is echter ik krijg daat geen antwoord op.
We hebben wel lekkage gehad van de warmwatermeter in de boxgangen in de kelder van het complex.
Dat is vele male door meerdere bewoners gemeld echter is de lek daar meer als een half jaar geweest.
Dat ga ik dus echt niet betalen
G r Jo
Hebben juliie geen vereniging van eigenaren ??, ik zou langs dat kanaal het probleem aanpakken.
Voer voor je rechtsbijstandverzekering lijkt mij. Een rechtsbijstandverzekering is hedentendage zowiezo géén slechte investering!