nooit gehad maar ook ik kreeg te maken met eneco gezeur
in het kort eneco was een rekening van mij kwijt wat ik niet wist
dus op een gegeven moment kreeg ik een man aan de deur met een rekening van 350 E dus ik ging helemaal uit me ketel want ik las alleen maar afsluiten dus die jongen kalmeerde mij en zij nee mevrouw u bent thuis dus u krijgt nog de gelegenheid om te betalen
dus ik me afschriften gepakt en alles gecheckt en toen bellen he a10 e cent pm een uur lang gezeten
wat bleek er was een maand van een anderbank nr afgeschreven en die waren ze kwijt of ik het ff door wou faxen dus ik netjes een fax gestuurd ze zouden me terug bellen
ik weer de volgende dag gebeld exuus van hun zijde
fas niet aan gekomen
nou ik boos een mailtje gestuur dit alles heeft een aardige mailingwisseling op geleverd met als resultaat ik kreeg me eindafrekening die ze ovigens geschat hebben en toen zag ik dat alle maanden betaald stonden nou jullie nou ik
dus mij man heeft gezegd laat het maar zo je heb nu toch weer bewijs dat je heb betaald
maar het irritante is de fout licht bij hun ze verdienen allemaal een goed salaris en hebben mij uiteindelijk aan het werk gezet en gekregen
nu wil ik echt gaan zeuren over die telefoon kosten en die fax maar zo blijf je aan de gang
wat denk je dat ze verdien aan die aanmaningen met 15 euro extra van de mensen die denken ooo **** ik ben te laat???
maar als ik zo op de site lees mag ik niet een klagen
daarom wens ik iedereen veel sterkte en succes met al die energie geouwehoer
al de energie die je hier insteek daar kun je een maand van wassen en drogen
groetjes
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ENECO ELLENDE
-
Re: ENECO ELLENDE
Thanks