LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eneco spooknota's gewoon te gek voor woorden!!

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
René,59

Eneco spooknota's gewoon te gek voor woorden!!

Ongelezen bericht door René,59 »

Heeft U ook de ENECO jaarrekening binnen,bij ons is hij ten opzichte van het vorig jaar met en factor 3,4 verhoogd.Te gek voor woorden 3,4 x zoveel!!
En dit met de zelfde gezinssamenstelling en met de zelfde electrische apparaten,en het zelfde gebruikspatroon als verleden jaar!! En in de zelfde woning!! Bellen??lekker lang in de wacht gezet voor €0,10/min.
E-mailen?? geen reaktie!!
Brief in 2 voud ?? geen reaktie!!
Is dit bij U ook het geval E-mail mij dan,dan kunnen wij gezamelijk een vuist maken.

René.

E-mail: [email protected]

kedo

Re: Eneco spooknota's gewoon te gek voor woorden!!

Ongelezen bericht door kedo »

:idea: Het is niet zo zeer een spook rekening maar het hele beleid van eneco.
Als je altijd op tijd hebt betaald geen dag te laat eerder te vroeg.
en :oops: je bent dan is een keer door ziekenhuis verblijf een week te laat krijg je gelijk een aanmaning met de extra kosten.
Maar naar ik weet van mijn buren die kunnen op dit moment hun rekening even niet betalen,die betalen al 3 maanden niet en krijgen daar geen aanmaning voor en ook zelfs de kosten niet.
Ik denk dat wij die zusjes moeten betalen voor hun reclame :idea:
proficiat Eneco voor uw beleid.

Mohawkmarcje

Ongelezen bericht door Mohawkmarcje »

Dit.... gaat helemaal nergens over. :roll:

Een nota stijgt niet "zomaar". Zijn de meterstanden in de vorige jaren geschat misschien?

En als je een 'weekje' te laat bent krijg je echt geen kosten aan je broek. Dan heb je een grotere achterstand, dus dat zielige vehaal van het ziekenhuis gaat ook niet op.

Over het bellen/schrijven/mailen, daar heb ik al vaker over gezegd wat je het beste kan doen (NIET e-mailen dus).

René,59

Wat een onzin Marc je laat je goed in de kaart kijken,jij werkt daar dat kan niet anders je voelt je zo aangesproken.
Je bent echt een spreekbuis van Eneco tuurlijk alleen jou verhalen kloppen die van de klant natuurlijk niet,dat zijn zielige verhalen!!
Volgens mij ben jij zo'n telefoon sukkel van Eneco.
Je zou je zelf eens nuttig moeten maken daar en van dit forum weg blijven,daar zou een ieder baat bij hebben.
Zo wat ik al eerder van jou gelezen heb zijn velen het met mij eens.

René

geen collega van Marc

Ongelezen bericht door geen collega van Marc »

e bent echt een spreekbuis van Eneco tuurlijk alleen jou verhalen kloppen die van de klant natuurlijk niet,dat zijn zielige verhalen!!
En wat doe je nu zelf dan?
Marc schrijft iets wat je niet welgevallig is dus zet je hem in de z*eik?
Laat iedereen nu gewoon z'n woordje doen in het forum ongeacht of deze nu voor een energiebedrijf werkzaam is of niet en probeer er wat van op te steken.

René,59

Néé jij bent een collega of je bent zelf Marc,dat moge duidelijk zijn.
Je durft nog niet eens je naam te noemen op het forum.

Maar ik wens jullie veel plezier met het afzeiken van mensen die het lef hebben zich tegen Eneco ( jullie werkgever ) te keren omdat zij onterecht en onrechtmatig geld uit de zakken geklopt worden!!

Jullie zijn het daar duidelijk mee eens,dat is wel heel duidelijk.
Jullie vereren de gene die een weerloze burger zijn geld aftroggeld!!
Amen.

Mijn jurist zorgt er verder voor dus naar jullie 2 toe zal ik mijn mening niet meer ventileren,zonde van de "ENERGIE".

René.

Pipootje

Ongelezen bericht door Pipootje »

Mijn psychiater zegt dat je maar beter niet druk kan maken over een verhoging van 3,4 want dat is zonde van je nachtrust.............

Mohawkmarcje

René, de manier waarop je reageert is te zielig voor woorden. Dat ik reageer is eigenlijk al teveel eer. Als die jurist van je net zo'n opgewonden standje is als jij hoeft Eneco niets te vrezen. Prutser.

Zo, en nu weer terug aan de slag: er ligt nog achterstallige post, en er moeten mensen met ECHTE problemen geholpen worden.

Zwerkballer

Ongelezen bericht door Zwerkballer »

Kom per ongeluk via wat geklik op deze site van Radar (Toch een serieus klachten programma)
En kon toch een schaterlach niet onderdrukken toen ik deze post las.

Tijdens een weekje ziekenhuis meteen een aanmaning lijkt me sterk dan is er meer aan de hand.

En als iemand advies geeft is het beter als je ffies luistert IPV meteen vol dr tegen in gaan, Is iedereen mee geholpen.

Ennuh Rene

"Just because you're paranoid doesn't mean their not after you" :twisted:

Regardz 2 the sane people

(Zou ik ook een collega van mark zijn ??? :?: Sssst...)

Mohawkmarcje

Jij zit toch tegenover mij? En Pippotje zit bij Incasso? :wink:

Inderdaad, het is één groot complot. Straks is René een medewerker van Nuon! [EERIE SILENCE] :shock:

Pipootje

Ongelezen bericht door Pipootje »

O ja, laten we even niet vergeten dat we behalve telefoongesprekken opnemen ook uitdraaien maken van dit forum....

WE WETEN WIE JE BENT!!!!

harrie112

Ongelezen bericht door harrie112 »

Zojuist ontvangen van Eneco. of ik even 20.000 Euro binnen 10 dagen wil betalen. Hoe komt dat nou? Vorig jaar klant geworden en 3 x de juiste meterstanden doorgegeven,is ook nog bevestigd! Helaas kent het andere deel van Eneco die standen niet waardoor bij de laaste meteropname de standen lager waren dan eerst. Klokje van de hoog/laag meters Elektriciteit zijn dan "rond" geweest en dat geeft een verbruik van 200.000 KWh. Uiteraard onmogelijk in 4 maanden tijd want dan zou je constant 68Kw moeten gebruiken. De zekeringen bij 304 Ampere zijn dan al lang gesmolten! Toch maar een brief gestuurd en afwachten hoelang het duurt voor de eerste aanmaning van toch eerst betalen binnenkomt. Dat soort dingen gaat meestal wel erg snel. Wat een soap!

bokkie

Ongelezen bericht door bokkie »

Reneetje, is 59 je IQ? Ik heb beroepsmatig veel te maken gehad met mensen die problemen hadden met hun energiebedrijf en geloof me: de meesten met problemen die vergelijkbaar zijn met het jouwe hebben de problemen zelf veroorzaakt. Ik denk dat het eerste antwoord van die mohawk het juiste wel eens kan zijn; waarschijnlijk heb je al jaren maar €50 per maand betaald en word je nu eens echt afgerekend op je meterstand. Als je van je gelijk overtuigd bent, moet je gewoon naar de Geschillencommissie Openbare Nutsbedrijven stappen ipv loos te dreigen met een 'jurist'..
En om je maar voor te zijn: neehee, ik werk niet bij Eneco.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Bokkie wanneer ga je het licht weer eens zien. En stop je met je geindoctrineer..

PL

Mohawkmarcje

Hoezo moet bokkie het licht zien? Zou leuk zijn als sommige hardnekkige klagers eens het licht zagen. :wink:

O wacht: het is natuurlijk ALTIJD de schuld van het energiebedrijf, -sorry, vergeten. :roll:

Wat die klacht van Harrie112 betreft: een heel gerede klacht, als het snel opgelost moet worden (en dat kan), bel dan even. Het duurt gewoon effe te lang voordat u een antwoord krijgt op uw brief (postachterstand, vandaar) en dit moet snel opgelost worden. een foute meterstand is iets wat vrij vlot opgelost kan worden.

Gesloten