LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ENECO stap over op nieuw administratiesysteem.

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
haverkoop

ENECO stap over op nieuw administratiesysteem.

Ongelezen bericht door haverkoop »

Dat liet ENECO mij de afgelopen week weten. Daardoor gaven zij aan dat er meer per aut. incasso geind zou worden, waarschijnlijk 2* het maandelijkse voorschot.

Schijnbaar is de programmatuur van het ENECO niet in staat om alleen die mensen een brief te sturen die ook een incasso hebben. Ik behoor niet tot die groep.

Efin. Vandaag ontving ik een nota of ik maar even 301.03 euro van het voorschot wilde betalen. Toevallig had ik net het laatste verschot van de afgelopen maand via Internet betaald. En dat was dan ook tevens het enige dat ik nog moest betalen.

Kortom. Dit alles heeft te maken met voorgaande brief. Nouja het is ENECO niet vreemd om de administratie in de war te schoppen. Men heeft altijd wel iets net voor de jaarafrekening.

Ik ga ze weer proberen eea uit te leggen, maar ik vrees dat ze het niet direct zullen begrijpen. Uiteraard heb ik alle betalingsbewijzen onder handbereik. Vwb die incasso. Je zult maar een uitkering en een paar kinderen hebben. Dan zrog ENECO er wel voor dat je van je geld afkomt, rechtmatig of niet. Uiteraard het zal wel eens terugkomen, maar daar heeft men over het algemeen geen haast mee.

Dus die hele energie business mag van mij weer uit de privatisering worden gehaald. Want we zijn er weinig mee opgeschoten, behalve dat de managers TONNEN extra verdienen.

Banzai

Re: ENECO stap over op nieuw administratiesysteem.

Ongelezen bericht door Banzai »

Je zit gewoon bij de verkeerde leverancier.
Ik ben zeer tevreden over www.greenchoice.nl
(Soms lijk ik net een grammofoonplaat.)
Jammer dat ik de mensen steeds moet vertellen waar ze wél waar, aandacht, bereikbaarheid enz. enz. voor hun (minder) geld krijgen.

Banzai.

haverkoop

Ongelezen bericht door haverkoop »

Zo raar lijkt mij dat niet. Je weet nooit wat je krijgt. Dus zoals ook bij het overstappen van ziekenfonds zit altijd een risico.

Vorig jaar rond deze tijd heb ik ook vergeleken en gelezen, en wat ik toen las over de ervaring van anderen met andere energieleveranciers stemde mij nu ook niet erg vrolijk. Dus dacht ik "laat maar"
Dat kan natuurlijk veranderd zijn. Dus ik ga er nu gelijk nogeens even naar kijken.

Ik blijf wel vinden dat de grote bedrijven zoals ENECO, KPN en ook TPG misbruik maken van hun machtspositief. Je hebt een contract met ze dus mag je je klant noemen. Dat doen ze ook. Maar over het algemeen wordt je behandeld als een hoop stront. Daar moet maar eens paal en perk aangesteld worden

Bedankt voor je tip.

dil

Ongelezen bericht door dil »

nou ook wij ondervinden de problemen van de verhuizing hoor van ENECO
ik kreeg een brief aan de deur met een nota bedrag van 323.30 incl
boetes
dus heb ik al me bank afschriften nagekeken
ben gaan bellen
wat blijk ENECO is een maand van mij kwijt
ik heb netjes een fax gestuurd om mee te werken a3.50
een uur telefoon a 10e cent per min
totaal twee uur van mij vrije dag

heb een klacht ingediend via internet,want ik werd ook niet terug gebeld
,