LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] *** Eneco !

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Daisy21

*** Eneco !

Ongelezen bericht door Daisy21 »

Vorig jaar ben ik verhuisd.
3 maart kreeg ik de jaarnota. Hier stond een bedrag van 900 euro op dat ik te weinig betaald zou hebben, en ook stond erbij vermeld dat ze het 26 februari maar alvast van mijn rekening hadden gehaald.
Ik had geen geld meer voor de huur of om uberhaupt te eten.

Ik heb het laten uitzoeken, bleek eneco de standen op nul te hebben laten staan. Terwijl de woningbouw de goede standen tijdens de verhuizing door heeft gegeven, en ikzelf het ook nog een keer schriftelijk had opgestuurd.
Oke, best, wilde me er niet te druk om maken. Dus ik naar de bank, heb het bedrag laten storneren zodat ik iniedergeval weer geld had voor de huur, en ik heb de standen nog een keer opgestuurd.
Let wel, ik heb ze de standen gestuurd via de mail, post, fax en telefoon.
(Na eerdere problemen met eneco heb ik geleerd dat ze nogal moeilijk post ontvangen....).

Het is nu 24 maart, en ik ben nog steeds in gevecht. De eerste keer dat ik belde of ze het al gewijzigd hadden, moest ik maar geduld hebben.
Vorige week belde ik, zei het enecomevrouwtje dat ze alles ontvangen hadden en dat het termijnbedrag spoedig weer verlaagd zou worden.
En nou bel ik vandaag aangezien ik morgen weer dat veels te hoge termijn bedrag moet betalen, krijg ik een verwaande tuthola aan de lijn die verteld dat ze nooit iets ontvangen hebben in het hele jaar dat we nu in dit huis wonen!
En dat ze het maar een beetje vreemd vond dat ik na zo'n lange tijd pas bel! Hallo! Ik kan pas zien dat jullie het weer verkloot hebben als ik me jaarnota krijg toch of niet!!

Ik ben zo kwaad dat ik gewoon jankend mijn eten heb zitten opeten na dat gesprek. Ik ben echt wanhopig. Moet ik nou serieus weer als een debiel opnieuw braaf de goede standjes opsturen???
En dan niet te vergeten dat het gevecht nog steeds niet klaar is, omdat het termijnbedrag veels te hoog is en ik dat ook nog terug moet!

Eneco mdw

Re: *** Eneco !

Ongelezen bericht door Eneco mdw »

Beste Daisy21,

In uw reactie op dit forum begrijp ik dat we een hoog bedrag van uw rekening hebben geïncasseerd voor een nota die we hebben gebaseerd op verkeerde meterstanden. Ik vind het jammer om te lezen dat u hier al langere tijd mee bezig bent en er nog geen oplossing is. Ik kan mij goed voorstellen dat dit veel irritaties en frustraties met zich meebrengt. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling geweest.

Ik vind het belangrijk om uw klacht alsnog op korte termijn naar behoren af te handelen. Om verder in te gaan op uw klacht en om te kijken wat er precies aan de hand is, vraag ik u om uw contactgegevens en klantnummer samen met het onderwerp van dit forum door te geven via het e-mailadres [email protected].

Met vriendelijke groet,

Mike, medewerker Eneco

Gesloten