| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Energie Direct: administratieve bende na verhuizing
-
robbertjeabc
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 23 jan 2016 14:40
Energie Direct: administratieve bende na verhuizing
Via een inschrijving van de Consumentenbond daar terecht gekomen. Februari 2014 verhuisd, we waren toen al circa 15 jaar klant bij Energie Direct zonder enig probleem, en na verhuizing het pand verkocht aan mijn zoon. Die heeft aangegeven ook bij Energiedirect de energie te willen afnemen. Grootste fout ooit. Het is een grote administratieve bende geworden met rekeningen die voor de vorige gebruiker zijn, in het nieuwe pand 2 x zonder opgaaf van reden, en enig bericht van Energie Direct in het begin het contract tussentijds beeindigd, en na veel gezeur weer hersteld. Kreeg meldingen van de transporteur van het stroom dat we zonder leverancier zouden zitten, en wij wisten van niets!!
Probleem is: er zijn nu zo'n 10 aangetekende brieven met uitleg en opgave waar het ons inziens verkeerd is gegaan naar Energie Direct gestuurd, Er wordt nooit inhoudelijk gereageerd. Daarop hebben mijn zoon en ik de incasso's gestorneerd, want dat is het enige wat goed werkt bij Energie Direct de automatische incasso's.
Veel dreigementen maar nimmer enige uitleg of toelichting en een menselijke benadering hoe ze hun eigen BENDE wilde gaan oplossen. Nu is zonder enige uitleg de vordering die Energie Direct denkt te hebben verkocht aan een Zweeds bedrijf HOIST. Die heeft een aantal brieven gezonden en hierop wederom fatsoenlijk en aangetekend gereageerd. Lijkt of daar ook mensen zitten die niet kunnen lezen en alle aangetekende brieven in bij de vuilnis gooien. Energie Direct reageert niet meer *want heeft van HOIST een betaling gekregen* en vanwege het feit dat zowel Energie Direct niet meer weet hoe het zit en het incassobureau van HOIST niet meer reageert is deze zaak niet meer op te lossen.
Aangegeven te willen betalen, en zelfs het bedrag contant te willen doen als iemand langskomt van het fijne Energie Direct die uitleg geeft en mij overtuigt dat alles prima is. Ook nooit meer iets van gehoord.
Ik heb veel gebeld om te kijken of er iemand in die organisatie is die iets kan oplossen maar iedereen zucht en zegt dat dit door een collega moet worden opgelost, die ........ ondanks een toezegging nooit meer belt. Leuke meisjes allemaal maar van enige actie is geen sprake, je hoort er nooit meer iets van.
Als je een goede nachtrust wil hebben en niet voor 1 ct minder bij KWh stroom wil afnemen neem in ieder geval nooit Enegergie Direct want die hebben mooie praatjes, maar daar valt op geen enkele wijze mee te communiceren, alleen maar met je bankrekening.
U bent gewaarschuwd. Kwam van de week in Zeeland een advertentie van hen tegen met foto's van blije mensen in die advertentie die het zien zitten met Energie Direct. Ik ben er klaar mee, van het incassobureau van HOIST kreeg ik het bericht dat er deze week wordt gedagvaard.
HOIST en Energie Direct zullen wel vriendjes zijn, die op deze wijze proberen de goedkope tarieven op deze wijze te compenseren.
Probleem is: er zijn nu zo'n 10 aangetekende brieven met uitleg en opgave waar het ons inziens verkeerd is gegaan naar Energie Direct gestuurd, Er wordt nooit inhoudelijk gereageerd. Daarop hebben mijn zoon en ik de incasso's gestorneerd, want dat is het enige wat goed werkt bij Energie Direct de automatische incasso's.
Veel dreigementen maar nimmer enige uitleg of toelichting en een menselijke benadering hoe ze hun eigen BENDE wilde gaan oplossen. Nu is zonder enige uitleg de vordering die Energie Direct denkt te hebben verkocht aan een Zweeds bedrijf HOIST. Die heeft een aantal brieven gezonden en hierop wederom fatsoenlijk en aangetekend gereageerd. Lijkt of daar ook mensen zitten die niet kunnen lezen en alle aangetekende brieven in bij de vuilnis gooien. Energie Direct reageert niet meer *want heeft van HOIST een betaling gekregen* en vanwege het feit dat zowel Energie Direct niet meer weet hoe het zit en het incassobureau van HOIST niet meer reageert is deze zaak niet meer op te lossen.
Aangegeven te willen betalen, en zelfs het bedrag contant te willen doen als iemand langskomt van het fijne Energie Direct die uitleg geeft en mij overtuigt dat alles prima is. Ook nooit meer iets van gehoord.
Ik heb veel gebeld om te kijken of er iemand in die organisatie is die iets kan oplossen maar iedereen zucht en zegt dat dit door een collega moet worden opgelost, die ........ ondanks een toezegging nooit meer belt. Leuke meisjes allemaal maar van enige actie is geen sprake, je hoort er nooit meer iets van.
Als je een goede nachtrust wil hebben en niet voor 1 ct minder bij KWh stroom wil afnemen neem in ieder geval nooit Enegergie Direct want die hebben mooie praatjes, maar daar valt op geen enkele wijze mee te communiceren, alleen maar met je bankrekening.
U bent gewaarschuwd. Kwam van de week in Zeeland een advertentie van hen tegen met foto's van blije mensen in die advertentie die het zien zitten met Energie Direct. Ik ben er klaar mee, van het incassobureau van HOIST kreeg ik het bericht dat er deze week wordt gedagvaard.
HOIST en Energie Direct zullen wel vriendjes zijn, die op deze wijze proberen de goedkope tarieven op deze wijze te compenseren.
Re: Energie Direct: administratieve bende na verhuizing
Energie Direct . . . : "I rest my case".
Kijk eens op dit forum naar de ellende die je tegenkomt bij deze naam.
Kijk eens op dit forum naar de ellende die je tegenkomt bij deze naam.
