LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Energie direct de pot op

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
frederikus

Energie direct de pot op

Ongelezen bericht door frederikus »

Nog even over die energie direct.Na dreigen met gerechtelijke stappen,
heeft deze firma nu voor de 4de maal verteld dat zij opdracht hebben
gegeven,mijn teveel betaalde 465 euro terug te storten op mijn rekening .ik kan mijn geld omtreeks 24 november verwachten.dan heeft het 3maanden en drie weken geduurd aannemend dat het gestord wordt.ik wil iedereen die dit leest, met klem afraden met deze
louche firma,s (zij zijn niet de enigste)in zee te gaan .je word
niet gekust voor je genaaid word.Wie heefd er nog meer zo een snelle bank, waar geld overmaken 3 weken duurd.
Mocht energie direct meelezen,mijn klantnummer is 45380

noravanraaphorst

Re: Energie direct de pot op

Ongelezen bericht door noravanraaphorst »

Hallo,
Ook ik krijg nu 238 euro terug van ED. Dit wist ik al begin december 2005.
Heb nog steeds niets gehad. Maar zegt men "Een afdeling heeft de opdracht gekregen om het geld terug te storten, eind januari 2006 zal dit op uw rekeing staan"
De klant moet uiterlijk de 29e van de maand zorgen dat het voorschotbedrag op rekening van ED staat. Anders volgt Interum Justitia. Dit is mij verzekerd per telefoon door een medewerker van ED.
Nou, ik had dit bedrag dus ook wel graag op 29 december op mijn rekening gehad. Kan ik nu ook Interum Justitia inschakelen???

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

"Anders volgt Interum Justitia."

Intrum Justitia is een intimidatiebureau. Ze kunnen je niks maken. Ik heb er ook al zo vaak dreigbrieven van ontvangen in de trant van "betaal binnen 7 dagen anders wordt u afgesloten etc". Niets van aantrekken en een geschil indienen bij SGC om je geld terug te krijgen. www.sgc.nl

Banzai

Ongelezen bericht door Banzai »

Toch maar beter even reageren.
Scoort beter bij een eventuele rechtzaak.

Gesloten