LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] energie nota achteraf betalen!

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
sephora30

Re: energie nota achteraf betalen!

Ongelezen bericht door sephora30 »

Let wel op: iedere verbetering is een verandering en veranderingen leiden per definitie tot weerstand bij mensen

Sorry maar ik zie hier toch echt geen verbetering in. En als het gros van het volk dat ook niet ziet, blijken we achteraf allemaal gelijk te hebben.

Fiesiekus

Ongelezen bericht door Fiesiekus »

Als je door een slimme meter in je meterkast, van extreem lage kWh-tarieven kunt profiteren en kunt vermijden dat je wast en droogt tegen dure (zoals nu in het hoge tarief) kWh's, vind je dat geen verbetering?

Of kunt controleren op welke momenten je hoge vebruiken hebt, zodt je kan controleren wat het is en kunt ingrijpen? Ik zie wel de voordelen van een slimme meter (naast potentiële nadelen).

En een meter moet je toch hebben, een nieuwe in een nieuw huis, en bestaande moeten na zoveel jaar vervangen worden.

lostlovey

Ongelezen bericht door lostlovey »

marnix schreef:
lostlovey schreef:Slecht plan, de consument wordt hiermee weer iets door de neus geboord: de slimme meter. Reken maar dat het installeren van het ding voor onze rekening komt. Ook de extra administratieve investeringen (nieuwe computersystemen etc.) die de leveranciers moeten doen, gaan wij betalen. We gaan hoe dan ook duurder uit zijn. We hebben nu onderhand toch wel geleerd dat zo ongeveer iedere "verbetering" ons alleen maar meer heeft gekost.
Als iets je door de neus geboord wordt, krijg je het niet.
Helemaal gelijk heb je, ben verkouden en had het verkeerde, te kleine, gat op de voorgrond. Ik bedoelde uiteraard dat het ons door de strot wordt geduwd.

Gesloten