Hallo,
Verscheen vandaag een vertegenwoordiger van Top Selectief zakelijk de beste keus aan de deur. Hij wist te vertellen dat wij, ivm een zakelijke rekening, gunstiger energie tarieven konden krijgen. Hij bood als energie leverancier, Total aan voor elektra en gas. Nu is mijn vraag heeft iemand ervaring met deze en zijn ze betrouwbaar?
Is het inderdaad binnen 14 dagen opzegbaar?
Van Hout
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Energie via Top Selectief
Energie via Top Selectief
Laatst gewijzigd door Radar op 11 sep 2017 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast.
Reden: Topictitel aangepast.
-
NeoDutchio
Re: Energie via Top Selectief
Als u een zakelijk contract afsluit heeft u geen recht op consumentenbescherming. Dus geen 14 dagen bedenktijd en vaak een contract voor belachelijk veel jaren.Zwerkbal schreef:Hallo,
Verscheen vandaag een vertegenwoordiger van Top Selectief zakelijk de beste keus aan de deur. Hij wist te vertellen dat wij, ivm een zakelijke rekening, gunstiger energie tarieven konden krijgen. Hij bood als energie leverancier, Total aan voor elektra en gas. Nu is mijn vraag heeft iemand ervaring met deze en zijn ze betrouwbaar?
Is het inderdaad binnen 14 dagen opzegbaar?
Van Hout
Ik hoop dat u nog niets getekend heeft. Kijk eerst eens na wat u nu betaald. Niet alleen het verbruik, maar ook het vast recht. Dan kunt u daarna zelf zien of het loont of niet.