hallo
ik heb informatie gehad van energie direct aan de hand van een telefoontje dat hun een stuk goedkoper waren als eneco
in die brief stond een afmeldingsnummer anders werd je automatisch na hun overgezet
heb dezelfde dag dat nummer gebeld en gezegd dat ik niet over wilde maar gewoon bij eneco wilde blijven
geen probleem volgens energiedirect.
tot ik een mailtje kreeg van energie direct dat de vorrtgang van de registratie goed ging.
ik weer bellen na hun dat ik dit echt niet wilde en dat ook binnen de tijd had doorgegeven heb dat ook nog even via een mailtje gedaan voor alle duidelijkheid
kreeg daarop een mailtje terug met sorry had ook niet gemoeten een foutje van hun ik had netjes alles op tijd gedaan en zou dus ook niks meer horen
wat schets mijn verbazing een afrekening van het gasbedrijf van eneco
ik bellen met eneco waarom weer een afrekening heb net de eindrekening gehad ja zeggen hun u bent over na ernergie direct
weer bellen en mailen na energiedirect weer exuses maar ja hun kunnen er verder niks mee ook niet met die afrekening die ik niet wens te betalen omdat ik helemaal niks heb gedaan en gewoon volgend jaar weer een afrekening hoor te krijgen
dit alles heb ik ook op mail dus op papier nu maar kijken of iemand er iets mee kan
het is een mooi zooitje die energie direct dat kan ik wel vertellen als alles goed gaat heb ik nu van af 11 mei weer gas van eneco
groetjes marina uit amersfoort
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] energiedirect doet wat ze zelf willen
Re: energiedirect doet wat ze zelf willen
Ook via de telefoon een contract gekregen, deze binnen de 7 dagen geannuleerd. We kregen ook een email met de voortgang van de regerstratie........Om een lang verhaal kort te maken. We zijn gelukkig geen klant van hun.......alles is bij het oude gebleven.
Toch hebben ze verdikkeme het lef om (tot nu toe) 2 x geld van onze rekening af tehalen. Het voorschot dus........
Dus nog wel gedonder maar ik haal het netjes terug!!!!
Dit is dan een tip van mij...........Ook al ben je geen klant meer en je denkt dat alles in kannen en kruiken is............Kijk je rekeningen na......
Groetjes Nina
Toch hebben ze verdikkeme het lef om (tot nu toe) 2 x geld van onze rekening af tehalen. Het voorschot dus........
Dus nog wel gedonder maar ik haal het netjes terug!!!!
Dit is dan een tip van mij...........Ook al ben je geen klant meer en je denkt dat alles in kannen en kruiken is............Kijk je rekeningen na......
Groetjes Nina