LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] energiedirect opdringerig

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
frank huyskes

energiedirect opdringerig

Ongelezen bericht door frank huyskes »

ook wij zijn ineens klant bij energiedirect, we hebben verschillende
pogingen gedaan om er weer van af te komen, maar dat schijnt erg
moeilijk te zijn voor het personeel van energiedirect.
ze schijnen wel je als nieuwe klant binnen te kunnen halen maar ze
kunnen je niet terug bij eneco doen.
wij zijn zeer verbaasd over hun handelswijze en ook boos op de ma-
nier waarop dit gebeurd.
wij zouden graag van iemand advies willen hebben hoe we dit op kun-
nen lossen.

[email protected]

Gast

Re: energiedirect opdringerig

Ongelezen bericht door Gast »

Geschillencommissie OPenbare NUtsbedrijven http://www.sgc.nl

tdragon

Re: energiedirect opdringerig

Ongelezen bericht door tdragon »

Ik heb dezelfde ervaring tot dusver met Energiedirect.

Eerst werd ik gebeld door zo'n gozer en die vertelde met het hele verhaal... Ik zei toen dat 'ie maar de informatie op moest sturen. Nu ben je dan in dit geval meteen klant bij ze, maar je hebt de eerste 7 dagen nog de tijd om je "af te melden". Dan doe ik het toch gewoon zo, dacht ik.. Meteen de eerste dag na het weekend gebeld om af te melden (ruim binnen de 7 dagen natuurlijk) en dan krijg je een stem, die je verteld, dat je je code in moet voeren om je af te melden. Zodra ik dat gedaan had, werd de verbinding verbroken. Ik heb 2 keer gebeld naar dat nummer en beide keren gebeurde dus hetzelfde. Oké, dan maar het andere nummer bellen en het probleem voorleggen aan iemand van hun. Nou, niet bereikbaar natuurlijk.
Heb ze uiteindelijk maar via hun eigen site een mailtje gestuurd om te vragen hoe ik nu weet of ik ben afgemeld...en ik moet twee dagen later nog steeds antwoord vragen.
Maar betalen aan hen doe ik niet. Desnoods maken de heren van Energiedirect met mij de gang naar de rechter en dan zal ik door middel van een gespecificeerde telefoonrekening laten zien, dat ik ruim op tijd was om me af te melden...

De lezer zij gewaarschuwd.. :!:

Gesloten