LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] energiedirect
energiedirect
Kennis van me ligt al maanden in de clinch met energie direct.
nu is zijn vraag als hij nu overstapt naar nuon kan energie direct hem dan nog afsluiten?
Hij wil het op een rechtszaak aan laten komen daar hij echt in zn recht staat maar intrum justitia dreigt hem met afsluiting dus als hij overstapt naar nuon is dan gevaar van afsluiting geweken?
nu is zijn vraag als hij nu overstapt naar nuon kan energie direct hem dan nog afsluiten?
Hij wil het op een rechtszaak aan laten komen daar hij echt in zn recht staat maar intrum justitia dreigt hem met afsluiting dus als hij overstapt naar nuon is dan gevaar van afsluiting geweken?
-
- Berichten: 183
- Lid geworden op: 01 aug 2005 23:27
Re: energiedirect
Nee helaas,
dat zou wel heel makkelijk zijn niet? Als u ergens schulden heeft gauw veranderen en dan van de schulden af zijn/de consequenties niet te hoeven aanvaarden...
U heeft een schuld bij energy direct, ik ga er even vanuit dat uw netbeheerder Continuon Netbeheer is...
Heeft u een leveranciersmodel. Dat wil zeggen ook het netbeheer via Energy Direct? Dan heeft u dus ook een schuld bij Continuon. Immers er is niks afgedragen... in dat geval zal Continuon zeker niet moeilijk doen als energy direct aanvraagt de levering te beeindigen.
Heeft u twee facturen is de kans al iets kleiner... Dan zal Energy direct waarschijnlijk eerder overgaan tot het overdragen op een deurwaarder en niet om afsluiting te verzoeken.
Bovendien heeft u nog kans dat het verzoek, juist door de schuld wordt afgewezen.
U kunt het proberen, het wordt er niet erger van denk ik... En u bent weer van harte welkom vanzelfsprekend... Overigens raad ik u aan om een geschil in te dienen bij de geschillencommissie... u moet dan echter wel het geschilbedrag inleggen vooraf... De winnaar krijgt de pot...
dat zou wel heel makkelijk zijn niet? Als u ergens schulden heeft gauw veranderen en dan van de schulden af zijn/de consequenties niet te hoeven aanvaarden...
U heeft een schuld bij energy direct, ik ga er even vanuit dat uw netbeheerder Continuon Netbeheer is...
Heeft u een leveranciersmodel. Dat wil zeggen ook het netbeheer via Energy Direct? Dan heeft u dus ook een schuld bij Continuon. Immers er is niks afgedragen... in dat geval zal Continuon zeker niet moeilijk doen als energy direct aanvraagt de levering te beeindigen.
Heeft u twee facturen is de kans al iets kleiner... Dan zal Energy direct waarschijnlijk eerder overgaan tot het overdragen op een deurwaarder en niet om afsluiting te verzoeken.
Bovendien heeft u nog kans dat het verzoek, juist door de schuld wordt afgewezen.
U kunt het proberen, het wordt er niet erger van denk ik... En u bent weer van harte welkom vanzelfsprekend... Overigens raad ik u aan om een geschil in te dienen bij de geschillencommissie... u moet dan echter wel het geschilbedrag inleggen vooraf... De winnaar krijgt de pot...
Re: energiedirect
zal proberen het uit te leggen tis heel verhaal.
In december 2003 wilde hij overstappen naar energiedirect, hij had altijd nuon.
leuke actie waar hij gebruik van wilde maken plus goedkoper uit zo men beweerde.
de rekeningen van nuon bleven echter doorlopen zelfs nog hoger dan normaal.
In jun 2005 werd pas duidelijk dat de verhuizing nooit heeft plaatsgevonden van nuon naar energiedirect alleen energiedirect beweert nu 1900 euro te krijgen inclusief alle kosten is dat bedrag.
Kennis heeft bedrag van 450 euro terruggekregen van de nuon en nu zou de verhuizing een feit zijn.
kennis is bereid 24 termijnen te betalen plus eenmalig 150 euro aan kosten daar dit dingen zijn die buiten hem om zijn gegaan en waar hij verder niks aan kan doen en je gaat niet 2 maal elektra betalen toch?
De 24 termijnen betalen is omdat hij een 2 jarig contract afgesloten zou hebben bij energie direct.
Nu komen er dus brieven van intrum justitia die dreigen met afsluiting dus vandaar mijn vraag of het nu niet beter is toch weer naar nuon te gaan om zo die evt afsluiting te voorkomen.
Nuon is dus de netbeheerder.
energiedirect gaat niet in op emails of antwoord totaal niet.
betalen prima maar niet alle kosten!
In december 2003 wilde hij overstappen naar energiedirect, hij had altijd nuon.
leuke actie waar hij gebruik van wilde maken plus goedkoper uit zo men beweerde.
de rekeningen van nuon bleven echter doorlopen zelfs nog hoger dan normaal.
In jun 2005 werd pas duidelijk dat de verhuizing nooit heeft plaatsgevonden van nuon naar energiedirect alleen energiedirect beweert nu 1900 euro te krijgen inclusief alle kosten is dat bedrag.
Kennis heeft bedrag van 450 euro terruggekregen van de nuon en nu zou de verhuizing een feit zijn.
kennis is bereid 24 termijnen te betalen plus eenmalig 150 euro aan kosten daar dit dingen zijn die buiten hem om zijn gegaan en waar hij verder niks aan kan doen en je gaat niet 2 maal elektra betalen toch?
De 24 termijnen betalen is omdat hij een 2 jarig contract afgesloten zou hebben bij energie direct.
Nu komen er dus brieven van intrum justitia die dreigen met afsluiting dus vandaar mijn vraag of het nu niet beter is toch weer naar nuon te gaan om zo die evt afsluiting te voorkomen.
Nuon is dus de netbeheerder.
energiedirect gaat niet in op emails of antwoord totaal niet.
betalen prima maar niet alle kosten!
-
- Berichten: 183
- Lid geworden op: 01 aug 2005 23:27
Re: energiedirect
ai een foutieve switch...
Energy direct zal moeten aantonen dat zij een correcte switch namens u hebben aangevraagd... Wat u kunt doen is de eancode opvragen waarmee zij u geswicht hebben... Waarschijnlijk is er een fout met de ean code gemaakt. Hierdoor hebben wij in beginsel een andere klant overgezet omdat de eancode correspondeert met een ander adres. diegene zal gelijk geklaagd hebben en dat hebben we weer gecorrigeerd.
Als de ean code die E.D. heeft ingedient bij u bekend is, vraag dan uw ean code op bij Continuon Netbeheer. Komen deze overeen, dan moet E.D. zich melden bij Nuon Retail met het verzoek de switch alsnog in het verleden toe te staan...
mmm... vaag... en pin mij er aub niet op vast want ik zit zelf niet in de switchprocessen.. U maakt mij overigens wel zeeeer nieuwsgierig... Wat u kunt doen is hieronder een betaling aan Nuon en een datum vam die betaling neerzetten... Ik kan dan wellicht even kijken... E.D. wil afsluiten maar dat zal Continuon moeten doen... Als u wilt dat ik ga kijken moet u hieronder bijv aangeven 165,57 per 15 maart 2005 aan de hand van deze gegevens kan ik het contract wellicht vinden op voorwaarde dat u Nuon ooit op de hoogte heeft gesteld (anders kan ik het niet herkennen zo zonder naam) en er niet idioot veel betalingen van het zelfde bedrag op die datum binnen zijn gekomen... dus meld aub niet 50 euro of zo...
Energy direct zal moeten aantonen dat zij een correcte switch namens u hebben aangevraagd... Wat u kunt doen is de eancode opvragen waarmee zij u geswicht hebben... Waarschijnlijk is er een fout met de ean code gemaakt. Hierdoor hebben wij in beginsel een andere klant overgezet omdat de eancode correspondeert met een ander adres. diegene zal gelijk geklaagd hebben en dat hebben we weer gecorrigeerd.
Als de ean code die E.D. heeft ingedient bij u bekend is, vraag dan uw ean code op bij Continuon Netbeheer. Komen deze overeen, dan moet E.D. zich melden bij Nuon Retail met het verzoek de switch alsnog in het verleden toe te staan...
mmm... vaag... en pin mij er aub niet op vast want ik zit zelf niet in de switchprocessen.. U maakt mij overigens wel zeeeer nieuwsgierig... Wat u kunt doen is hieronder een betaling aan Nuon en een datum vam die betaling neerzetten... Ik kan dan wellicht even kijken... E.D. wil afsluiten maar dat zal Continuon moeten doen... Als u wilt dat ik ga kijken moet u hieronder bijv aangeven 165,57 per 15 maart 2005 aan de hand van deze gegevens kan ik het contract wellicht vinden op voorwaarde dat u Nuon ooit op de hoogte heeft gesteld (anders kan ik het niet herkennen zo zonder naam) en er niet idioot veel betalingen van het zelfde bedrag op die datum binnen zijn gekomen... dus meld aub niet 50 euro of zo...
Re: energiedirect
ik zal morgenochtend gelijk wat verder details en klantnummers neerzetten!
Moet kennis daarvoor bellen en is nu te laat helaas!
vriendelijk dank voor uw hulp zover!
Moet kennis daarvoor bellen en is nu te laat helaas!
vriendelijk dank voor uw hulp zover!
-
- Berichten: 183
- Lid geworden op: 01 aug 2005 23:27
Re: energiedirect
niet het betreffende klantnummer ivm met privacy op het internet... ik weet niet of anderen daar iets mee kunnen. Een betaling + datum is voldoende...
Re: energiedirect
op 28 juni is er van zijn rekening 242,72 afgegaan dit betreft zijn maandtermijn voor de overstap naar energiedirect.
Nuon heeft het voorschotbedrag nu verlaagd naar 176 euro per maand.
De maand juli heeft nuon verrekend met de teruggave dus daar geen bankafschrift van.
Nuon heeft het voorschotbedrag nu verlaagd naar 176 euro per maand.
De maand juli heeft nuon verrekend met de teruggave dus daar geen bankafschrift van.
Re: energiedirect
Ook ik ben in mei overgestapt van Eneco naar Energiedirect dit was na een telefoontje van hun zijde een fluitje van een cent en ik zou minimaal 10% besparen op mijn energiekosten. Er is geen contact meer geweest tussen Energiedirect en mij tot drie weken geleden; toen kreeg ik een brief met de gebruikersnaam en de algemene voorwaarden. In deze papieren staan niet de leveradressen van de energie en ook geen termijn bedrag. vorige week is energiedirect begonnen met afschrijven; meer dan 400% zijn de kosten gestegen. ik heb dit bedrag door de bank laten terughalen en de automatische incasso ingetrokken, en energiedirect over mijn bevindingen gemailt. hierop was de reactie alleen maar: u heeft een betalings achterstand en zorg dat er een automatische incasso wordt afgegeven. ik ga nu brieven schrijven aan energiedirect, antwoordnummer 10201 5600 VB te Eindhoven; voorbeelden staan er op de site van de geschillencommissie!
-
- Berichten: 183
- Lid geworden op: 01 aug 2005 23:27
Re: energiedirect
Gaat het om klant met voorletter J. Achternaam beginnend met B en in plaats A?
In dat geval is niet E.D. debet… Door onbekende oorzaak is de levering van elektriciteit in 2004 ten onrechte bij ons terug gekomen… Hiervoor zijn in juni en juli 2005 correctiefacturen aangemaakt. Er is maar 1 esthetische oplossing maar hiervoor is telefonisch contact nodig om dit toe te lichten… Als u hiermee instemt kan ik contact opnemen met deze klant en doornemen hoe we het een en ander kunnen oplossen, inclusief eventuele problemen met E.D.
In dat geval is niet E.D. debet… Door onbekende oorzaak is de levering van elektriciteit in 2004 ten onrechte bij ons terug gekomen… Hiervoor zijn in juni en juli 2005 correctiefacturen aangemaakt. Er is maar 1 esthetische oplossing maar hiervoor is telefonisch contact nodig om dit toe te lichten… Als u hiermee instemt kan ik contact opnemen met deze klant en doornemen hoe we het een en ander kunnen oplossen, inclusief eventuele problemen met E.D.
Laatst gewijzigd door medewerker op 03 aug 2005 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: energiedirect
uw gegevens kloppen helemaal meneer medewerker. J B te A.
Hij staat zo met zn rug tegen de muur dat ie eigenlijk niet meer weet wat ie moet doen.
Als u zou kunnen helpen dingen duidelijk te krijgen en evt oplossingen te zoeken heel graag!
Hij staat zo met zn rug tegen de muur dat ie eigenlijk niet meer weet wat ie moet doen.
Als u zou kunnen helpen dingen duidelijk te krijgen en evt oplossingen te zoeken heel graag!
-
- Berichten: 183
- Lid geworden op: 01 aug 2005 23:27
Re: energiedirect
Ik bel hem morgen even,
ik hoop alleen dat u hem even meldt dat hij gebeld gaat worden...
E.D. heeft gelijk in hun zaak, wij kunnen hun procedures noch staken/noch de kosten daar verwijderen. Daarover moet hij dus eventueel later zelf contact opnemen met E.D. eventueel vragen naar een naam en deze doorgeven zodat wij nog kunnen proberen...
De levering/netbeheer die ten onrechte aan ons is betaald worden weer teruggegeven (deels afgelopen maand gebeurd), dus daarmee kan al een heel stuk van die nota voldaan worden... Verder kan ik nog niet vooruit kijken...
Uh even over mijn "verontrustende mededeling" eerder... Ik zit niet in de switchprocessen. Dwz ik ken de precize regels en procedures niet uit mijn hoofd... Ik kan echter wel oplossingen bedenken en mensen vinden die deze kunnen uitvoeren... Daarvoor hoef je weer geen switchgenie te zijn.
ik hoop alleen dat u hem even meldt dat hij gebeld gaat worden...
E.D. heeft gelijk in hun zaak, wij kunnen hun procedures noch staken/noch de kosten daar verwijderen. Daarover moet hij dus eventueel later zelf contact opnemen met E.D. eventueel vragen naar een naam en deze doorgeven zodat wij nog kunnen proberen...
De levering/netbeheer die ten onrechte aan ons is betaald worden weer teruggegeven (deels afgelopen maand gebeurd), dus daarmee kan al een heel stuk van die nota voldaan worden... Verder kan ik nog niet vooruit kijken...
Uh even over mijn "verontrustende mededeling" eerder... Ik zit niet in de switchprocessen. Dwz ik ken de precize regels en procedures niet uit mijn hoofd... Ik kan echter wel oplossingen bedenken en mensen vinden die deze kunnen uitvoeren... Daarvoor hoef je weer geen switchgenie te zijn.
-
- Berichten: 183
- Lid geworden op: 01 aug 2005 23:27
Re: energiedirect
ben op dit moment met E.D. in gesprek (althans ik hang even in de wacht)
Re: energiedirect
hallo medewerker!\
bedankt voor al je hulp, het ziet er naar uit dat hij eruit gaat komen en zelfs nog 350 euro meer terug krijgt van de nuon.
wat ik begrepen heb van e.d is dat zij ook dubbel gefactureerd hebben maar dat zij dus het proces van evt afsluiting ook al in werk hadden gezet naar wat ik begrepen heb is dat terug gedraaid en e.d beraad zich nu over het door hem gedane voorstel van 24 maal 23 euro., dat zou zijn maandbedrag elektra bij energie direct zijn en eenmalig 100 euro kosten.
Dit kan hij gelijk betalen maar dan wel over uit met energie direct en gewoon het vertrouwde nuon weer terug.
dus het verhaal is nog niet uit maar misschien wel aan het einde.
heel hartelijk dank voor al je moeite!!!
bedankt voor al je hulp, het ziet er naar uit dat hij eruit gaat komen en zelfs nog 350 euro meer terug krijgt van de nuon.
wat ik begrepen heb van e.d is dat zij ook dubbel gefactureerd hebben maar dat zij dus het proces van evt afsluiting ook al in werk hadden gezet naar wat ik begrepen heb is dat terug gedraaid en e.d beraad zich nu over het door hem gedane voorstel van 24 maal 23 euro., dat zou zijn maandbedrag elektra bij energie direct zijn en eenmalig 100 euro kosten.
Dit kan hij gelijk betalen maar dan wel over uit met energie direct en gewoon het vertrouwde nuon weer terug.
dus het verhaal is nog niet uit maar misschien wel aan het einde.
heel hartelijk dank voor al je moeite!!!
-
- Berichten: 183
- Lid geworden op: 01 aug 2005 23:27
Re: energiedirect
gelukkig maar...
De fout lag in origine bij nuon maar in stand gehouden door energiedirect. dat bedrag is voor het grootste gedeelte een teruggave van iets dat wij wel terrecht in rekening hebben gebracht. Rest is als verontschuldiging... Netjes dat energiedirect de kosten zover omlaag heeft gebracht, waren echt veel hoger...
24*23 euro zou overigens wel super zijn als ze dat accepteren... wij stellen altijd een min. van termijnen van 50... Weet ook niet of dat gaat lukken. Maar ik denk dat ze er wel uit gaan komen..
De fout lag in origine bij nuon maar in stand gehouden door energiedirect. dat bedrag is voor het grootste gedeelte een teruggave van iets dat wij wel terrecht in rekening hebben gebracht. Rest is als verontschuldiging... Netjes dat energiedirect de kosten zover omlaag heeft gebracht, waren echt veel hoger...
24*23 euro zou overigens wel super zijn als ze dat accepteren... wij stellen altijd een min. van termijnen van 50... Weet ook niet of dat gaat lukken. Maar ik denk dat ze er wel uit gaan komen..
Re: energiedirect
mijn warme douche gaat naar medewerker van nuon!
Re: energiedirect
Ik heb namelijk ook hetzelfde probleem.
Ik ben in februari 2004 van Nuon overgestapt naar Evolta thans Oxxio.
Ik zou dus electra geleverd krijgen van Evolta en van Nuon netbeheer de factuur van gebruik van het net.
Maar helaas Nuon bleef mij stoken met facturen voor de volle honderd procent. Ik heb vaker contact met Nuon en Evolta/Oxxio hieromtrent gehad en steeds werd er gezegd dat er naar gekeken zou worden. Uiterraard, mischien wel dom achteraf, heb ik de facturen van Nuon niet betaalt daar ik wel wel betalen maar dan voor het juiste bedrag.
Nuon heeft mij voor de rechter gedaagd, en daar mijn bezwaarschrift een dag later bij de kantonrechter te Amsterdam binnenkwam heeft hij Nuon in het gelijk gesteld. Zodat nu mijn energieaanlsuiting is afgesloten en de gerechtsdeurwaarder beslag op mijn inboedel heeft gelegd. Ik vind dit heel absurd gaan in de monopoly positie van de grote Nutsbedrijven ondanks dat er nu liberalisering is van de energielevering blijkt het nog steeds een sopezooitje te zijn. Als klant kan je niet meer terecht op een kantoor maar moet je naar die dure callcenters bellen, waarbij de medewerkers je van de hak naar de tak toe verbinden. Helaas zit ik nu al vanaf 29 juli zonder energie en zolang ik niet het tenonrechte gefacturreerde bedrag overmaakt blijf ik verstoken van energie.
HET IS WEL WAT DAT BETREFT EEN K..... ZOOITJE WAS IK MAAR NIET OVERGESTAPT NAAR EEN ANDERE ENERGIE LEVERANCIER.
Ik ben in februari 2004 van Nuon overgestapt naar Evolta thans Oxxio.
Ik zou dus electra geleverd krijgen van Evolta en van Nuon netbeheer de factuur van gebruik van het net.
Maar helaas Nuon bleef mij stoken met facturen voor de volle honderd procent. Ik heb vaker contact met Nuon en Evolta/Oxxio hieromtrent gehad en steeds werd er gezegd dat er naar gekeken zou worden. Uiterraard, mischien wel dom achteraf, heb ik de facturen van Nuon niet betaalt daar ik wel wel betalen maar dan voor het juiste bedrag.
Nuon heeft mij voor de rechter gedaagd, en daar mijn bezwaarschrift een dag later bij de kantonrechter te Amsterdam binnenkwam heeft hij Nuon in het gelijk gesteld. Zodat nu mijn energieaanlsuiting is afgesloten en de gerechtsdeurwaarder beslag op mijn inboedel heeft gelegd. Ik vind dit heel absurd gaan in de monopoly positie van de grote Nutsbedrijven ondanks dat er nu liberalisering is van de energielevering blijkt het nog steeds een sopezooitje te zijn. Als klant kan je niet meer terecht op een kantoor maar moet je naar die dure callcenters bellen, waarbij de medewerkers je van de hak naar de tak toe verbinden. Helaas zit ik nu al vanaf 29 juli zonder energie en zolang ik niet het tenonrechte gefacturreerde bedrag overmaakt blijf ik verstoken van energie.
HET IS WEL WAT DAT BETREFT EEN K..... ZOOITJE WAS IK MAAR NIET OVERGESTAPT NAAR EEN ANDERE ENERGIE LEVERANCIER.
Re: energiedirect
Ik ben "blij"dat ik niet de enigste klant ben van ED.Is dit eigenlijk wel een bonafide bedrijf.Ik er heb er zo mijn twijfels over.Je kunt alleen maar corresponderen via de mail,als je wilt bellen,kost dat 70 cent per minuut.Tot drie maal toe heb ik getracht te bellen.De eerste maal werd ik na 11 minuten te woord gestaan:men zou mij terugbellen.(het telefoontje moet NOG komen)De tweede maal heb ik de moet opgegeven na 15 minuten.Drie maal is scheepsrecht , dacht ik.Niet dus,want na 18 minuten weer geen antwoord.11+15+18= 44x0.70=30.80 Euro.Dan maar via de mail.Zelfs daar zijn ze te laf om op te reageren.En dat alles omdat ED op de een of andere manier te belabberd is om mijn bankrekeningsnummer goed te noteren.Daardoor kreeg ik aanmaningen.Deze zijn betaald.Vandaag kreeg ik er weer een. Dan maar intrum justitia bellen.Nu wordt het echt leuk.Let op , want het is nogal verwarrend.In juni heb ik 318.10 euro betaald via I.J. een maand later werderom een dreigbrief , weer 318.10 euro. Op 28/07 een brief van I.J. Ik had te veel betaald, joepie ik zou geld terug krijgen. Vandaag kreeg ik weer een kadootje.Of ik even binnen vijf dagen 364.14 euro wilde betalen.Een vriendelijk persoon bij I.J. vertelde mij dat ik dat niet meer hoefde te betalen,maar morgen krijg ik weer een brief op de mat,of ik 46.15 euro wil betalen.En waarom??????? U raadt het al mijn rekeningsnummer is nog steeds niet goed geregistreed.Bij I.J. wel,maar de 318.10 euro die ik nog terug zou krijgen zal ik waarschijnlijk volgende week teruggestort krijgen(en ik moet iedere keer binnen vijf dagen storten)Wat kan ik in vredesnaam doen aan deze oplichterij?
Re: energiedirect
Ik heb ook grote problemen met Energiedirect BV.
Verkeerde gegegens, incasso's, brieven van Intrum Justitia etc. ach je kent het wel.
Ik heb hieriover overleg gehad met de consumentenbond en zij hebben het volgende aangeraden:
Schrijf een brief per TPG post naar de klantenservice ED, + kopie brief naar de directie van ED en kopie brief naar Intrum justitia (als je daar tenminste ook mee te maken heb) leg je probleem voor. Eis hier in dat ze binnen 14 dagen aktie ondernemen. Als er na die 14 dagen nog niets gebeurd is dien je een klacht in bij de SGC energie en water. (zie: www.sgc.nl ).
Moch u het trouwens niet eens zijn met de automatische incasso dan heeft u 30 dagen de tijd deze terug te laten boeken. Dit verzoek kunt u in dienen bij uw eigen bank.
Maak het bedrag over op de bankrekening van ED wat je daadwerkelijk denkt te moet betalen. Je laat dan zien dat je van goeie wil ben.
Mensen laat je niet gek maken door dreigbrieven. Het recht zal zegevieren ! Energiedirect maakt zichzelf belachelijk. Waarschijnlijk zal het bedrijf in de toekomst wel ten onder gaan als ze zo door gaan !
Iedereen veel succes !
Verkeerde gegegens, incasso's, brieven van Intrum Justitia etc. ach je kent het wel.
Ik heb hieriover overleg gehad met de consumentenbond en zij hebben het volgende aangeraden:
Schrijf een brief per TPG post naar de klantenservice ED, + kopie brief naar de directie van ED en kopie brief naar Intrum justitia (als je daar tenminste ook mee te maken heb) leg je probleem voor. Eis hier in dat ze binnen 14 dagen aktie ondernemen. Als er na die 14 dagen nog niets gebeurd is dien je een klacht in bij de SGC energie en water. (zie: www.sgc.nl ).
Moch u het trouwens niet eens zijn met de automatische incasso dan heeft u 30 dagen de tijd deze terug te laten boeken. Dit verzoek kunt u in dienen bij uw eigen bank.
Maak het bedrag over op de bankrekening van ED wat je daadwerkelijk denkt te moet betalen. Je laat dan zien dat je van goeie wil ben.
Mensen laat je niet gek maken door dreigbrieven. Het recht zal zegevieren ! Energiedirect maakt zichzelf belachelijk. Waarschijnlijk zal het bedrijf in de toekomst wel ten onder gaan als ze zo door gaan !
Iedereen veel succes !