Hallo,
ik wil even gal spuwen over het volgende; wij wonen al bijna 2 jaar in een (toen nog) nieuwbouw woning. Toen we er in kwamen hebben we keurig de beginstanden aan NUON doorgegeven, daarna gebeld, gefaxt en ge-emailed, weer gebeld enz. enz. om maar eens een nota te ontvangen.
We hebben wekelijks de standen bijgehouden en maar weer gebeld. Steeds is ons verzekerd dat we geregistreerd stonden, maar wij hoorden niets. Nu hebben we na 17 maanden eindelijk een eindafrekeing gekregen, staat het gas verbruik er niet op.
Dus wij weer bellen.... Krijg ik na 4 weken een envelop van NUON in de bus met naar ik aanneem eindelijk de eindafrekening, is het een enquete n.a.v. ons telefoongesprek van 26 maart. Of we tevreden zijn over de dienstverlening.....
Een fatsoenlijke rekening hebben we nog steeds niet. Hoezo tevreden over de dienstverlening?!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Enquete Nuon
Re: Enquete Nuon
graag invullen
dit word gebruikt om te meten hoe de problemen worden opgepakt
we werken op het CCC met 1100 mensen en de meeste zijn uitzendkracht
om inzicht te krijgen in de kwaliteit word er meegeluisterd en word de een aantal klanten gevraagt hoe het beter kan
in uw geval lijkt het me zeer nuttig om dit in te vullen
als u dit terug stuurt dan komt het bij de manager van de medewerker terecht die u gesproken heeft
deze kan dan actie ondernemen en niet alleen uw probleem oplossen maar ook dit meenemen in het leerproces (ja van fouten leer je)
dit word gebruikt om te meten hoe de problemen worden opgepakt
we werken op het CCC met 1100 mensen en de meeste zijn uitzendkracht
om inzicht te krijgen in de kwaliteit word er meegeluisterd en word de een aantal klanten gevraagt hoe het beter kan
in uw geval lijkt het me zeer nuttig om dit in te vullen
als u dit terug stuurt dan komt het bij de manager van de medewerker terecht die u gesproken heeft
deze kan dan actie ondernemen en niet alleen uw probleem oplossen maar ook dit meenemen in het leerproces (ja van fouten leer je)