LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Essent betaald beloofde welkomsbijdrage niet uit

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Corinneklinkert

Essent betaald beloofde welkomsbijdrage niet uit

Ongelezen bericht door Corinneklinkert »

Een gunstig tarief en een welkoms bijdrage van 315,= deden ons ruim een jaar geleden besluiten over te stappen naat Essent voor een jaarcontract met gas en licht.
Keurig papieren gekregen dat we ook hiervoor in aanmerkig komen.

Tegen het einde van het jaarcontract eens gebeld wanneer er een storting van dit bedrag zou komen.
De klantenservice weet de telefoontjes goed op te vangen en leeft ogenschijnlijk met je mee en beloven iedere keer een oplossing , zelfs met een aangegeven stortingsdatum.

6 telefoontjes naar Essent en 6 beloften en 4 maanden verder en nog steeds geen storting.
We hebben nog geen contractverlenging aangegeven. We willen de vrijheid hebben om te switchen.
Hoe komen wij nu aan ons geld? Het vertrouwen in de beloftes van Essent hebben wij in ieder geval verloren.

Teunbosseman

Re: Essent betaald beloofde welkomsbijdrage niet uit

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Je zou bijna adviseren, doe hetzelfde als dit soort bedrijven bij jou doen als je niet zou betalen. Incassobureai erop af sturen of de maandelijkse rekening ook niet betalen en /of verrekenen.

Wat een zooitje en vele fouten maken die energieboeren toch, geen een uitgezonders zijn ze allemaal te vinden op diverse forums.

forumessent

Ongelezen bericht door forumessent »

Beste Corinneklinkert,

In uw bericht van 22 juni op dit forum geeft u aan dat u nog geen welkomstpremie heeft ontvangen.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.

Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijk groet,

Angelique
Essent medewerker

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Angelique

Vraagje: wanneer draaien jullie die kraan eens dicht?

Maxiem.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Bij dit soort problemen altijd proberen via e-mail te communiceren ipv telefoon. Zo bouw je een dossier op. Vervolgens kun je dat makkelijk via internet doorsturen naar de Geschillencommissie Energie en Water, http://www.sgc.nl

Geef Essent nog 14 dagen de tijd om het bedrag op je rekening te storten. Daarna zou ik een geschil aanspannen. En bovenop die 315 euro nog 100 euro schadevergoeding vorderen voor verspilde tijd en moeite.

Gesloten