Ik ben vorig jaar overgestapt van Nuon naar Essent. Ook weer zo'n mooi praatje van dat ze goedkoper zijn en zo. Maar goed daar ben ik dan stom genoeg ingetuind , Toen ik mijn jaarafrekeniing kreeg zag ik dat de energieprijs voor dag en nacht hetzelfde was, terwijl ik 2 meters heb en in de nacht en in het weekend het meest gebruik. Volgens Essent had de "continuon"niet doorgegeven dat ik een dubbeltariefmeter had. Volgens Continuon hadden ze dat wel. Twee maal zlefs . Later is dat ook toegegeven door Essent Ik ben nu vanaf april al bezig om een herbereking te krijgen van mijn jaarafrekening . ik wordt steeds met een kluitje het riet ingestuurd . Ze zijn er mee bezig en het heeft al op 3 afdelingen gelegen en het is een hele bereking mevrouw dat duurt wel even .
ik ben het zat, want betaal wel een hoog bedrag per maand nu
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Essent dag en nachttarief meter.
Re: Essent dag en nachttarief meter.
Een foutje Olmoon,: de verantwoordelijkheid voor het verstrekken van de juiste info aan Essent had jezelf moeten regelen,Continuon heeft geen belang in jouw gegevens, Essent lost dit probleem voor jou wel op.
Ik HEB het doorgegeven aan Essent . Maar zij willen het bewijs van Cotinuon . Ik geloof er helemaal niet meer in dat Essent het oplost
een schriftelijk bewijs in je handen, jouw probleem is toch prima hiermee afgedekt, kopie maken en doorfaxen of mailen. Succes