LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Essent en hun administratie

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Franzjosef

Essent en hun administratie

Ongelezen bericht door Franzjosef »

Wij zijn op 03-03 2003 verhuisd De woning was nog niet verkocht maar tijdig aan o.a. Essent doorgegen ivm leegstand en het nieuwe adres.
Stug bleef Essent de post naar het oude woonadres sturen met gevolg een nota met extra kosten ivm te laat betalen. Afgelopen januari heeft een medewerkster nogmaals in hun administratie het adres gewijzigd, de woning was inmiddels al verkocht. Op 27-02 jl ontvang ik een mail van Essent met daarin..... het oude woonadres vermeld...
Nu willen ze nog steeds dat ik de gemaakte kosten e.d. betaal terwijl hun de administratie niet op orde hebben..
:?: kan ik hieraan nog verder doen..

100671

Re: Essent en hun administratie

Ongelezen bericht door 100671 »

:( Hallo medewerkers ik heb een klacht over essent want met de rekening wij wonen 5 jaar in een tussenwoning waar een gewoon gezin verbruik ongeveer tussen de 2500 en 4000 kw in het jaar verbruiken. naar informatie van de buren, in in het algemeen (internet) 4 jaar hadden we gewone rekeningen waarin het verbruik normaal was vermeld. in dec 2002 kregen we de afrekening. waar we erg van schrokken verbruik 6700kwjaar! we moesten 580 euro in een keer betalen! dat kon nooit kloppen omdat we geen extra apparatuur hadden gekocht zodat er meer verbruikt kon worden. de rekeningen worden goed bewaard zodat er een keer opheldering zou kunnenplaatvinden! na essent gebeld te hebben zeiden ze ook dat een normaal gezin nooit zoveel zouden kunnen gebruiken! (6700kwj) maar natuurlijk er niets aan konden doen omdat de meter zou kloppen wij vroegen ons af of de meter niet goed zou kunnen zijn. de meter wordt verhuurd aan ons, daar betalen we voor. terwijl, als we de meter zouden na laten kijken door essent wordt daar op OOK nog een rekening
voor betaald van de zotte natuurlijk! omdat je de meterverhuur betaalt
als er mensen zijn die ook verdacht rekeningen krijgen kunnen daar natuurlijk ook op reageren ik hoop hierbij een bericht terug te krijgen met wat wij daaraan kunnen doen. BIJ VOORBAAT DANK gr geerligs

Gesloten