| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Essent en hun administratie
-
Franzjosef
Essent en hun administratie
Wij zijn op 03-03 2003 verhuisd De woning was nog niet verkocht maar tijdig aan o.a. Essent doorgegen ivm leegstand en het nieuwe adres.
Stug bleef Essent de post naar het oude woonadres sturen met gevolg een nota met extra kosten ivm te laat betalen. Afgelopen januari heeft een medewerkster nogmaals in hun administratie het adres gewijzigd, de woning was inmiddels al verkocht. Op 27-02 jl ontvang ik een mail van Essent met daarin..... het oude woonadres vermeld...
Nu willen ze nog steeds dat ik de gemaakte kosten e.d. betaal terwijl hun de administratie niet op orde hebben..
kan ik hieraan nog verder doen..
Stug bleef Essent de post naar het oude woonadres sturen met gevolg een nota met extra kosten ivm te laat betalen. Afgelopen januari heeft een medewerkster nogmaals in hun administratie het adres gewijzigd, de woning was inmiddels al verkocht. Op 27-02 jl ontvang ik een mail van Essent met daarin..... het oude woonadres vermeld...
Nu willen ze nog steeds dat ik de gemaakte kosten e.d. betaal terwijl hun de administratie niet op orde hebben..
-
100671
Re: Essent en hun administratie
voor betaald van de zotte natuurlijk! omdat je de meterverhuur betaalt
als er mensen zijn die ook verdacht rekeningen krijgen kunnen daar natuurlijk ook op reageren ik hoop hierbij een bericht terug te krijgen met wat wij daaraan kunnen doen. BIJ VOORBAAT DANK gr geerligs
