LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Essent heeft gewonnen!!!!!!!!!!!!

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Groeneweg

Essent heeft gewonnen!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Groeneweg »

Aankomende februari zou het twee jaar worden dat ik met Essent bezig was om mijn verhuizing in orde te maken. In die twee jaar heb ik ontelbaar veel telefoontjes gepleegd met ze, me ontzettend vaak kwaad gemaakt, brieven geschreven en ik schoot er allemaal niets mee op. Ik heb op den duur zelfs de rechtsbijstand opgebeld die me geprobeerd hebben te helpen maar zelfs hun hebben de hoop opgegeven. Daarom heeft Essent gewonnen. Ik heb op den duur de rekening betaald die ik (onterecht!!!!!!!!) schuldig was bij Essent. Ik kwam er anders echt niet vanaf. Nog steeds maak ik me er onwijs kwaad om dat je als consument gewoon aan het kortste eind trekt. Vandaar dit bericht.
Met vriendelijke groeten,
Cindy Groeneweg :twisted:

karr-1

Re: Essent heeft gewonnen!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door karr-1 »

als je zo overtuigt bent van je eigen gelijk dan ga je toch niet betalen? Beetje dom denk je ook niet?

harrie112

Ongelezen bericht door harrie112 »

Hallo Cindy, geef je nog niet gewonnen als je gelijk hebt. Meldt je aan bij de SGC (geschillen commissie openbare nutsbedrijven) en haal via hen alsnog je geld terug. Die 25 Euro kosten krijg je dan van Essent weer terug. Alle andere wegen hebben meestal weinig zin. Op de site van SGC kun je zien welke bedrijven zijn aangesloten bij de commissie. Uitspraak is bindend!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

let op: Essent staat niet direct genoemd op de site maar wel EnergieNed waar Essent bij aangeloten is.

Gesloten