LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Essent NOG goedkoper?

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
D2Freak30

Essent NOG goedkoper?

Ongelezen bericht door D2Freak30 »

Net gebeld door een medewerkster van Essent. Of ik klant was van Essent, ja dat ben ik. Nu wilde Essent gaan kijken of ze nog steeds de goedkoopste waren? Nogmaals werd er zeer duidelijk vermeld: "ik ben wel een Essent medewerker he, van uw eigen energiemaatschappij!". Dat vertrouwde ik dus niet ;).

De meeste topics heb ik hier wel gelezen en uit angst voor een brief van oxxio, NEM, of een andere energieleverancier na dit telefoongesprek met daarin mijn overschrijving heb ik direct vermeld geen interesse te hebben. "Ja maar, het kan misschien nog goedkoper". Daarop nadrukkelijk vermeld dat ik 3 seconden daarvoor gezegd had geen interesse te hebben en het contact verbroken.

Direct gebeld naar de klantenservice van Essent om te vragen of dit een actie van hun was, maar de klantenservice ligt er natuurlijk vandaag en morgen uit. Handig..

Misschien een storm in een glas water maar ik vermeld het toch maar even. Meer mensen die hierover zijn gebeld door Essent?

Shine

Re: Essent NOG goedkoper?

Ongelezen bericht door Shine »

Hoezo de klantenservice ligt er natuurlijk vandaag en morgen uit?

Maar u kunt er stellig van uit gaan dat niet iemand van Essent (als u geleverd krijgt door Essent) maar van een andere leverancier u heeft gebeld.
Het verhaaltje: "Of u klant bent van/bij Essent?" zegt al genoeg. Essent weet dat u bij hun klant bent.!!
Het misbruik maken van de netbeheerder (vaak zitten mensen gewoon bij de leverancier die gekoppeld was aan de netbeheerder) is niet meer uniek. Dat is wat hier gebeurd en valt op te maken uit de vraagstelling. Immers, dat gokje kun je wel maken.

Gesloten