LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Essent

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
amv

Essent

Ongelezen bericht door amv »

Half december 2011 heb ik de stroomlevering van mijn demente moeder van Essent naar Nuon overgezet. In januari is zij opgebeld door een telefonische verkoper van Essent en hebben zij haar een nieuw abonnement verkocht. Wat natuurlijk niet de bedoeling was. Niet voor niets is zij naar NUON overgegaan. Mijn moeder is aan het dementeren en is een makkelijke prooi voor telefonische verkopers, ze zegt overal ja op.
In de bevestiging van dit contract staat dat zij er 7 dagen bedenktijd is. In deze periode was ik op vakantie en heb dit helaas niet tijdig voor haar kunnen annuleren. Vandaag heb ik dit wel getracht te doen maar men kan mij niet garanderen dat het zal lukken. Ik heb ook per e mail hier een klacht over ingediend maar een reactie van Essent kan 3 weken op zich laten wachten. Mijn moeder wil zo lang mogelijk thuis blijven wonen maar door dit soort zaken wordt het er niet makkelijker op. Mijn vraag is, kan dit zomaar? En iemand enig idee hoe ik dit soort praktijken kan voorkomen.

forumessent

Re: Essent

Ongelezen bericht door forumessent »

Beste amv,

In uw bericht van 23 januari op dit forum geeft u aan dat u een klacht heeft over de overeenkomst van uw moeder.
Om samen tot een oplossing te komen, verzoek ik u uw klantnummer en forumnaam te mailen naar [email protected]. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om samen tot een oplossing te komen.

Met vriendelijk groet,

Angelique
Afdeling Klantenservice
Essent

Gesloten