LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Essent

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Swaans

Essent

Ongelezen bericht door Swaans »

Op 8 juni 04 ontving ik een eindafrekening electriciteit van Essent. Ik zou een bedrag terug ontvangen 45,30 euro.
Op 08 juli 04 kreeg ik op mijn bankrekening een bedrag gestort van 18,43 euro. Een tekort dus van 26,87 euro.
Op 15-07-04 had ik telefonisch contact met een van de medewerksters van Essent, Wendy Herredia (fon). Ik wed rondom schofterig door haar te woord gestaan. Ik stelde voor mijn tegoed in te houden op mijn volgende voorschot, maar werd meteen gedreigd met afsluiting. Ik moest maar gewoon afwachten en zou wel iets hore.
In juli heb ik vervolgens via email contact opgenomen en op 20 juli 04 kreeg ik antwoord van Cees Pulles, dat het een en ander werd uitgezocht en dat ik nog iets zou horen.
Vier weken later heb ik wederom een email gestuurd. Ik kreeg vervolgens op 23 augustus 04 wederom antwoord van, daar is hij wee, Cees Pulles, dat de betreffende afdeling (welke werd niet gezegd), contact met mij zou opnemen.
U raadt het al, vandaag 1 september 04 heb ik nog niets vernomen van Essent. Naar mijn 26,87 euro zal ik wel kunnen fluiten, want in dit land is e blijkbaar geen mogelijkheid een ondeneming als Essent een onde druk te kunnen zetten.
Ondertussen blijft Essent wel bezig om belachelijke folders rond te sturen met voordelen zelfs als je dood bent. Absoluut KLANTVRIENDELIJK.

E.S.

Re: Essent

Ongelezen bericht door E.S. »

Mag ik je e-mail? Misschien dat ik het voor je na kan kijken.

Gr. E.S.

Gesloten