LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Essent

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Danielle035

Essent

Ongelezen bericht door Danielle035 »

Beste Radar,

Langs deze weg zou ik graag willen weten wat ik nog zou kunnen doen. Door pschysche problemen ben ik uit eindelijk in financiele problemen gekomen. Voor anderhalf jaar terug ben ik dan naar een andere leverancier gegaan. Maar wat ik niet in de gaten had dat dus de netwerkkosten gewoon wel moest blijven betalen aan Essent. Dit is dus niet gebeurt! Ja velen zullen zeggen eigenschuld dikke bult.

Ja inmiddels ben ik dan ook aangemeld bij bureauschuld hulp. En inmiddels Beperkt budget beheer gekregen. Ik doe dus echt alles aan om de problemen met ook Essent op te lossen. Maar een regeling willen ze gewoon weg niet doen.

Laatste brief die we kregen moesten we 233 euro betalen wat ook betaald is. Toe gezegt was dat er zouden geen dreigingen meer komen vanaf sluiting. Zelf ben ik niet instaat om mijn financiele middelen te beheren dus doet mijn ouders dat voor mij. Ja vandaag stonden ze voor mijn deur ze wilden gaan afsluiten. De medewerker beld met kantoor en verteld ons dat de desbetreffende meneer wel vaker aanvaringen me te hebben. Omdat die er een rommel potje van maakt. Maar mijn geestelijke toestand word er niet op verbeter zo.

Waarom word je oplossingen zo onmogelijk gemaakt... en ik krijg het idee dat ze het gewoon kikken vinden om mensen zo te kleineren en nog verder de problemen in helpen. Ja ik ben radeloos.. Wat kan ik hier nog tegen in brengen. Ja bij de nieuwe leverancier heb ik dan ook niks geen problemen. Alleen nog met Essent. Ondanks dat we de nodige rekeningen betalen willen ze afsluiten. Dag in dag uit... als ik een auto van essen zie begin ik al weer te trillen. Want wat moet ik zonder stroom. Dan kan ik helemaal niks meer..

Ik weet me geen raad wat kan ik doen.

Chanmaster

Re: Essent

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Beste Danielle035

In de eesrte plaats heb jij die wegen bewandeld die voor jou de beste zijn. Reageer verder nergens op, stuur rekeningen en aanmaningen, ook dreigementen gewoon naar SHV en maakt jezelf geen zorgen.

Gesloten