LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Essent verhuizen

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
hvsx

Essent verhuizen

Ongelezen bericht door hvsx »

Wij gaan verhuizen en we nemen mee,..... :D
Eerst een een account aangemaakt op "Mijn Essent".
Lukt niet dus nog maar eens, nog maar eens, nog maar eens,... :)
De volgende morgen bleek er een acount gemaakt te zijn. Snel ingelogd om te gaan verhuizen. Bij het invoeren van de meterstanden ging het wederom mis. :( We moeten de meterstanden van onze nieuwe woning ingeven. Dus zou ik de huidige bewoners moeten opbellen? Dat gebeurt niet. Wederom een vastloper. Gebeld met de servicedesk, met als gevolg een zeer onplezierig gesprek met een brutale vrouw. :oops: Dit heb ik gemeld bij mijn oude leverancier RWE die nu samen is gegaan met Essent en ja hoor daar beld een Essentmanager op om zich te excuseren voor dit gedrag/deze bende. :?
1 dag later is dede "Mijn Essent" account ongevraagd voorzien van mijn wachtwoord als gebruiker. Netjes email geschreven om dit te herstellen :evil: en tevens een aangetekende brief met ontvangstbevestiging getypt om mijn contract per per maart 2011 te beeindigen. (We zijn net 4 maanden bezig).Dan hebben we dat tenminste op tijd gedaan :wink: . Dan maar op zoek naar een ander.... Misschien wel terug naar RWE :?:

forumessent

Re: Essent verhuizen

Ongelezen bericht door forumessent »

Beste hvsx,

In uw bericht van 31 juli op dit forum geeft u aan dat u problemen heeft naar aanleiding van het doorgeven van uw verhuizing. Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.

Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijk groet,

Diana
Essent medewerker

Gesloten