LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Essent Wij betalen al 7 maanden geen electriciteit

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
benensam

Essent Wij betalen al 7 maanden geen electriciteit

Ongelezen bericht door benensam »

Wij waren onze administratie aan het nakijken en wij dachten dat we gas en electriciteit in een betaalden. Maar dat bleek niet zo te zijn. Ik heb al 2 maanden op stroom zitten wachten omdat de vorige huurders gefraudeerd hebben en een schuld van 25.000,- hebben. Essent wilde dat dat bedrag eerst terug betaalt werd. Na twee maanden kwam er eindelijk iemand langs om te kijken , maar daar bleef het ook bij na 20 uur gebeld te hebben werd eindelijk onze meter geplaats en hadden we stroom. Direct de automatische incasso op gestuurd om het zelf af te laten schrijven. Maar na 7 maande blijkt dat we niks betalen. Ik opgebeld over hoe het zit. Krijg ik als antwoord, ze zijn te lui geweest om dat in behandeling te nemen. Maar mevrouw geen noot u krijgt over 6 weken hoge rekening en dan is het opgelost. Alsof we het geld op de rug hebben groeien. Dat wordt dus 9 maanden in een keer betalen ongeveer 900,-. Is er iemand die weet wat je hier mee kan doen of iemand die hetzelfde heeft meegemaakt met vriendelijke groet ben en sam

Har

Re: Essent Wij betalen al 7 maanden geen electriciteit

Ongelezen bericht door Har »

Wat is nu het probleem ??

9 maanden rente winst gehad en je hebt uiteraard het geld opzij gezet voor de te verwachten rekening van Essent, het is overigens wel slordig van Essent, maar bij Essent kun je niets anders verwachten.

Dilbert29

Re: Essent Wij betalen al 7 maanden geen electriciteit

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

De constructie is inderdaad wat vreemd, maar op zich kan het wel. Je hebt die 7 maanden wel stroom e.d. gebruikt dus die zal je alsnog moeten betalen.

Verstandig was geweest om het niet betaalde bedrag apart te houden omdat je natuurlijk kan weten dat de rekening ooit gaat komen en je die dan alsnog moet betalen.

Niets aan te doen, betaald zal er moeten worden.

Gesloten