Op 18 maart ontving ik de afrekening over de periode 24-08-2004 tot 07-01-2005: "Hierbij ontvangt u de afrekening van uw werkelijke verbruik........" enzovoorts. De door Evolta opgegeven eindstand was 500 KW hoger dan de werkelijke stand. Er moest € 62 worden bijbetaald. Ik heb hiertegen per e-mail bezwaar gemaakt en ontving een arrogant antwoord terug. De eindstand was door Evolta geschat(!) DE GESCHATTE EINDSTAND KON AFWIJKEN VAN DE WERKELIJKE EINDSTAND, maar dat was geen probleem want de geschatte eindstand was tevens de nieuwe beginstand voor de nieuwe afrekening.
Op deze manier blijft Evolta schatten en wordt er dus NOOIT betaald voor het WERKELIJKE verbruik. Ik heb de incasso weer terug laten boeken naar mijn bankrekening en iedereen kan raden wat er nu gaat gebeuren.
Er komt een brief waarin Evolta laat weten dat indien het verschuldigde bedrag niet onmiddelijk wordt terugestort, "u in een incasso procedure zult terechtkomen."
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Evolta Energie
Re: Evolta Energie
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie