| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Evolta
Evolta
Hallo,,
Ik heb ook nog steeds geen afrekening van 2003 ontvangen van de stroom. Ik ben klant van Evolta.
Wie heeft hier ook ervaringen mee.
Ik heb al verschillende mails gestuurd en iedere keer hetzelfde antwoord. WIj zijn er druk mee bezig. Ik stel me dan al vaak de vraag WAARMEE dan.
Ik heb ook nog steeds geen afrekening van 2003 ontvangen van de stroom. Ik ben klant van Evolta.
Wie heeft hier ook ervaringen mee.
Ik heb al verschillende mails gestuurd en iedere keer hetzelfde antwoord. WIj zijn er druk mee bezig. Ik stel me dan al vaak de vraag WAARMEE dan.
-
energieconsument
Re: Evolta
Door ervaringen uit te wisselen met andere energieconsumenten wordt de markt transparanter. Hierdoor wordt de positie van de consument ten opzichte van energieleveranciers versterkt.
