LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Evolta weigert voorschotbedragen terug te betalen

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Bigschuim

Evolta weigert voorschotbedragen terug te betalen

Ongelezen bericht door Bigschuim »

Ik heb sedert september 2004 77,08 € pm aanvoorschotbedragen betaald. Uiteindelijk kreeg ik van evolta te horen dat de omzetting van Eneco naar Evolta niet geregeld kon worden.
De voorschotbedragen zijn ze INEENS kwijt. "Nee hoor u heeft niet betaald". Ik heb 2x bankafschriften en overzichten van de postbank verstuurd en nog steeds NIETS.

Nou snap ik ook waarom ze ze goedkoop zijn,

Placide

Re: Evolta weigert voorschotbedragen terug te betalen

Ongelezen bericht door Placide »

Op 4 februari heb ik mijn laatste mailtje naar Energiebedrijf.com gestuurd en sindsdien niets meer vernomen.
Laat ik nu vandaag tot mijn grote verbazing een mailtje van Energiebedrijf.com krijgen met het bericht dat ik vanaf 17 maart weer teruggezet word naar de NUON.
Dat is goed nieuws, maar spoedig zullen ze mij een eindafrekening sturen.
Ik ben benieuwd naar die eindafrekening, maar die viezerikken van Evolta/Energiebedrijf.com/Durion krijgen van mij geen rooie cent meer.
Begin januari ben ik zonder dat ik ook maar iets weet overgezet van de NUON naar Evolta/Energiebedrijf.com/Durion.
De ene keer heten ze Evolta en de andere keer weer Energiebedrijf.com en dan weer Durion.
Het is alledrie één pot nat en één gigantische grote pot ellende.

Gesloten